ltm

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Status bestelling

ik heb maandag 1-1-2018 een iphone 7 besteld , nu is het donderdag en staat er nog steeds de status : bestelling in behandeling , na de goedkeuring wordt je bestelling verder verwerkt . duurt dit altijd zo lang?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ltm,

Volgens mij is 12 weken een foutje (dat is te veel) ;). Je zou dus iets meer dan 2 weken geen abonnement hebben, ik kan niet bekijken welke mogelijkheden er zijn, als je dat graag wilt weten kun je het beste contact opnemen met de klantenservice.

Vriendelijke groet,

Bekijk in context

8 Reacties 8
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ltm,

Je hebt zo te zien op nieuwjaarsdag je telefoon besteld. Er kan vertraging zijn omdat tijdens Nieuwjaar afdelingen gesloten waren.

Ben je toevallig een nieuwe klant bij Vodafone? Zo ja, dan zal een credit check worden gedaan dit neem enkele dagen in beslag.

Nummerbehoud aangevraagd? Dan kan het tot 14 werkdagen duren totdat de afronding van het overplaatsen van je nummer is geslaagd.
Houd je bestelling nog even in de gaten, je hebt altijd de mogelijkheid om de status order lijn te bellen via 0800-0560.

Vriendelijke groet,
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi ltm,

Wat is ondertussen de status van je bestelling? Er zijn rond de jaarwisseling wat problemen geweest met het doorvoeren van de orders. Wellicht was jouw bestelling hier ook onderdeel van. We horen het graag als we je nog ergens mee kunnen helpen!
ltm
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
de bestelling was donderdag geannuleerd , maar ik heb dezelfde dag gebeld en een nieuwe besteld dus ik heb mijn telefoon nu binnen .
mijn enige vraag is nog : ik heb mijn nummerbehoud overgang op 12 februari staan , zou dat niet wat eerder kunnen?

mvg ltm
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ltm,

Een nummerbehoud aanvraag kan tot 14 werkdagen duren. Tot hoelang ben je nog klant bij je huidige provider?

Vriendelijke groet,
ltm
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
mijn huidige abonnement eindigt 27 januari dus zit ik 12 weken zonder abonnement
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ltm,

Volgens mij is 12 weken een foutje (dat is te veel) ;). Je zou dus iets meer dan 2 weken geen abonnement hebben, ik kan niet bekijken welke mogelijkheden er zijn, als je dat graag wilt weten kun je het beste contact opnemen met de klantenservice.

Vriendelijke groet,
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
De info van SamsungExpert klopt. Heb je al even contact opgenomen met ons? We zijn benieuwd naar een update ltm.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic