rlindeboom

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Status bestelling

Ik wil contact opnemen over de status van mijn bestelling, alleen via het keuze menu kom ik in een cirkel terecht en kom dus niet verder
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Ja hoor! Je simkaartje wordt gekoppeld aan je huidige mobiele nummer.

Bekijk in context

15 Reacties 15
rlindeboom
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Daarbij ben ik dus op zoek naar iemand die me verder kan helpen, voordat ik straks niet meer kan bellen per 1-1-2018. Mijn contract zou ingaan op 15-12-2017, maar tot op heden nog geen activatie of wat voor berichtgeving dan ook.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi rlindeboom,

Dat is vreemd, bel je ook met 0800 0560*? In principe als je kiest voor de juiste keuze kom je in contact met een medewerker.

*Geopend van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00, zaterdag van 08:00 tot 18:00.

Vriendelijke groet,
Mike_vd_Beek

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
1201 bellen of 1200 als je al een Vodafone abonnement hebt. 0800-0094 kun je ook bellen. Veel succes, fijne jaarwisseling. Hartelijke groet, Mike
Mike_vd_Beek

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Via 1201 en dan optie 3 moet je er komen. Anders uit laten lopen en luisteren wanneer je een medewerker kunt spreken. deze de zaak voorleggen en die verbind je dan door. Fijne jaarwisseling, hartelijke groet Mike
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
rlindeboom,

Is het inmiddels gelukt om contact op te nemen met de klantenservice?
rlindeboom
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja ik heb inmiddels contact gehad, dank je wel.
rlindeboom
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas als ik alle opties conform probleem zou intoetsen kom ik steeds in status order en dan weer een ander menu terecht.
Nu heb ik het via de optie gedaan die aangeeft of ik overweeg de order te annuleren, dan krijg ik wel een medewerker. Als medewerker van VodafoneZiggo kan ik hier nog wel mee omgaan en zal ik nog steeds klant worden, maar als ik geen medewerker zou zijn had ik door zo'n keuzemenu het inmiddels opgegeven en naar een andere partij gegaan.

Hopelijk kunnen we hier intern wat aan gaan veranderen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi rlindeboom,

Ik heb het even geprobeerd en ondervindt geen problemen met het 0800-0560 nummer en de verschillende keuzemenu's. Wellicht dat Sietske het verder kan uitzoeken?

Vriendelijke groet,
rlindeboom
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb je geprobeerd order status op te vragen?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
rlindeboom
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb inmiddels de bevestiging gekregen dat het nummer overgezet wordt en dat alles dus ingaat. Het afsluiten van vorige contract is gelukt, nu alleen nog een simkaart krijgen om ook mijn telefoon nog te kunnen gebruiken.

Helaas de simkaart dus nog niet ontvangen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Je kunt een simkaartje afhalen in een Vodafone Winkel rlindeboom. We kunnen er ook eentje toesturen, maar houd dan rekening met 3 tot 4 werkdagen. Hiervoor kun je ons even een berichtje sturen via Facebook of Twitter.
rlindeboom
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sharon dank je wel, dan ga ik er eentje halen in de Vodafoneshop. Behoud ik mijn nummer dan wel?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Ja hoor! Je simkaartje wordt gekoppeld aan je huidige mobiele nummer.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic