Nutrikx

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Status bestelling: Extra telefoon en twee sim only abonnementen

Vraag. Ik probeer al geruime tijd extra telefoon en twee nieuwe nummers voor mijn bedrijf aan te vragen. Nadat ik de bestelling online had geplaatst werd deze geannuleerd. Navraag bij klantenservice: de bestelling wordt handmatig geplaatst. Ik ben nu al weer enkele dagen verder en nog steeds staat de bestelling op geannuleerd. Per telefoon zijn ze niet te bereiken. Op zich bijzonder voor een bedrijf dat handelt in telefonie. Weet iemand of ze in een faillissement verkeren ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11856Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hallo @Nutrikx 
Waarom zou je denken dat Vodafone in een faillissement zit? Beetje vreemde gedachten, zeker omdat je bij Vodafone je abonnementen aanvraagt. 

Maar goed, het gaat hier om een zakelijk abonnement en ik moet je jammer genoeg teleurstellen want deze community is voor de particulieren markt. Vragen en/of abonnementen aanvragen kan je doen via de zakelijke klantenservice. Deze mensen kunnen je meer uitleg geven.


De particulieren klantenservice kan niet in het systeem

voor de zakelijke mensen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Nutrikx
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sim only

Energieboy
Expert
Expert
  • 11856Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hallo @Nutrikx 
Waarom zou je denken dat Vodafone in een faillissement zit? Beetje vreemde gedachten, zeker omdat je bij Vodafone je abonnementen aanvraagt. 

Maar goed, het gaat hier om een zakelijk abonnement en ik moet je jammer genoeg teleurstellen want deze community is voor de particulieren markt. Vragen en/of abonnementen aanvragen kan je doen via de zakelijke klantenservice. Deze mensen kunnen je meer uitleg geven.


De particulieren klantenservice kan niet in het systeem

voor de zakelijke mensen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic