Marjolein_

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Spookfacturen van Vodafone

Dag Vodafone,

Afgelopen 3 maanden ben ik door jullie verrast met spookfacturen. Elke keer heb ik vol verbazing de telefoon gepakt en contact gezocht met jullie helpdesk, waar ik na lang wachten werd afgescheept met een oplossing die het probleem niet oplost. De spookfacturen blijven – nu drie maanden verder – nog steeds terugkomen.

Ik heb het idee dat de helpdeskmedewerkers er geen oplossing voor weten en mij daarom steeds afschepen met een tijdelijke oplossing (terugstorten van een deel van het bedrag.) Het steeds maar weer bellen over fouten in jullie systeem ben ik inmiddels zat. Na zes jaar tevreden klant te zijn geweest ben ik nu teleurgesteld in jullie afhandeling in deze kwestie.

Ik zit erover na te denken om mijn abbonement op te zeggen. Via dit forum hoop ik iemand bij Vodafone te bereiken die het wel kan oplossen.

Graag hoor ik van jullie.
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Helaas ga ik je dan teleur stellen. Wij kunnen niet in de systemen. Dit moet echt via de klantenservice geregeld worden. 😞
Wel wil ik je het volgende topic mededelen. Lees het eens goed door. Dit gaat echt over phishing. http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Nieuws/Schadelijke-e-mailberichten-SPAM-Phishing-waarbij-het-li...

Normaliter staan de facturen in my Vodafone waar je ze ook kunt controleren.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@Marjolein_,

Vervelend dat je het idee hebt dat de facturen niet juist zijn. Ik wil je meegeven dat het verbruik op onze facturen wel juist is, maar als we je geen sms als waarschuwing hebben gestuurd of als deze waarschuwing te laat was, we dan de kosten crediteren. Om inzicht te krijgen in je verbruik wil ik je doorverwijzen naar onze Hot Topics. Wellicht kun je hier nog wat tips uithalen. Mocht je graag willen dat iemand de facturen samen met je bekijkt adviseer ik je contact op te nemen met onze klantenservice. Via het Forum is dit niet mogelijk.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic