Beste Marc, (en Steven, Sietske, Olivia....: als dit probleem lang genoeg duurt ga ik alle Vodafone medewerkers bij voornaam kennen; kunnen we een feestje geven!),
wow! da's pas "afpoeieren" in een antwoord. En ja, ik heb jullie berichten prima gelezen. Ik vraag me overigens af of jij, Marc, MIJN berichten wel hebt gelezen. Ik geef daarin duidelijk aan dat het steeds maar weer hardnekkig terug verwijzen naar jullie telefonische support door mij al vele malen geprobeerd is en tot nu toe op geen enkele wijze tot een bevredigend antwoord heeft geleid. Daarom probeer ik andere kanalen, in de ijdele hoop dat er wellicht toch nog ergens een Vodafone medewerker bestaat die bereid is "out of the box" te denken, en een lastig probleem voor een zeer trouwe klant op wil lossen.
Het is me echter, ook door jouw laatste antwoord, pijnlijk duidelijk dat die medewerkers i.i.g. niet aan de Vodafone-kant van dit forum te vinden zijn. Jammer.....
Om binnen de regels en de context van dit forum te blijven:
- ik post dit ook om andere gebruikers duidelijk te maken dat dit soort "spookbedrag" problemen bestaan, en dat z dus niet de enige zijn;
- Ik post dit onderwerp ook als onderdeel van mijn casus naar de Klachtencommissie, om duidelijk te maken dat ik er van mijn kant in ieder geval alles aan gedaan heb om Vodafone in beweging te krijgen.
Je mag wat mij betreft dit onderwerp afsluiten. Zoals het gezegde zegt: "je kunt een paard wel naar het water brengen, maar je kunt het niet dwingen om te drinken".....
Ik wens jullie allemaal nog een fijn, oplossing-ontwijkend, rustig weekend!
Met vriendelijke groet,
Tino.