Syraa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Spoedtegoed

Ik wil binnenkort een abonnement bij een andere provider nemen, met hetzelfde nummer, maar ik wilde eerst mijn beltegoed op maken van mijn prepaid simkaart bij Vodafone. En nu was de beltegoed eerder op dan gedacht en had ik de simkaart van het abonnement nog niet besteld. Ik dacht de beltegoed voor een weekje niet nodig te hebben. Maar nu smste iemand mij, die een week lang geen internet had en wilde ik dus wel iets terug smsen. Ik heb toen maar €3.00 spoedtegoed aangevraagd, wat vervolgens verrekend wordt met een volgende opwaardering. Maar toen realiseerde ik me later pas dat ik dus niet meer op wil waarderen. Hoe moet ik dit nu doen? Is er geen manier om alleen het spoedtegoed nog af te rekenen?
Ik heb ik gekeken bij de voorwaarden van spoedtegoed. Maar daar staan alleen de consequenties van te laat opwaarderen en niet van helemaal niet meer opwaarderen.
Help. Ik ben radeloos!
Ik hoor het graag.
2 Reacties 2
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @Syraa

Normaal gesproken gaan wij ervan uit dat klanten op tijd opwaarderen. Doen zij dat niet, dan zitten daar inderdaad extra kosten aan verbonden. Aangezien jij echter wilt overstappen naar een andere provider kunnen wij jou niet verplichten om nogmaals op te waarderen en dan kunnen we die kosten ook niet meer verrekenen. Natuurlijk is dat voor ons niet de meest wenselijke situatie maar het kan soms voorkomen. 😉 Je hoeft dus niets meer te doen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, verouderd topic en geen reactie meer op geweest
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic