lvddoel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Spoed gewenst geen data en sms in buitenland zuid africa

Zie onderstaande vraag gesteld via email aan klantenservice ivm vakantie van dit fam lid is spoed gewenst!
dank u wel!.

Ontvangstbevestiging
Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor je feedback!

We hebben je verzoek in behandeling genomen en zullen je binnen 5 werkdagen van antwoord voorzien.

Let op! Deze e-mail conversatie kun je niet terug zien in My Vodafone.

Met vriendelijke groet, Vodafone Klantenservice
Onderwerp
Vraag - Mobiel internet 22/07/2017 20:30 Reactie. (Beheerder)Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor je feedback!

We hebben je verzoek in behandeling genomen en zullen je binnen 5 werkdagen van antwoord voorzien.

Let op! Deze e-mail conversatie kun je niet terug zien in My Vodafone.

Met vriendelijke groet, Vodafone Klantenservice 22/07/2017 20:30 Uw vraag ()Betreft : vraag
Categorie : mobiel internet
Channel : Web Consumer
Aanhef : M
Naam :
Mobiel : 316
Telefoon :
E-mail :
Klantnummer :
Repeat contact : No
Opmerking : Hallo Klanten Service Vodafone,
Een Familie Lid van mij dhr (naam verwijderd wegens privacy) is op Vakantie in Zuid africa
hij heeft bij jullie een abonnement afgesloten met een iPhone 6s via mobiele aansluiting: 06-
Hij baalt ontzettend want heeft geen data verbinding meer geen internet en sms berichten werken ook niet meer aan alleen bellen en gebeld worden werkt nog. Heel erg vervelend dus!. Wat is hier aan de hand en vooral hoe is dit snel op te lossen is zijn data limiet overschreden ? zo ja wat kan hij doen een sms sturen met de Teskst Datalimiet uit naar 4000 ? Hij heeft dus een abonnement via 06 nummer 06- hij bevindt zich in zuid africa. Toestel aan en uit werkt ook niet? Welk netwerk moet hij eventueel selecteren? HELP AUB! Replys met de oplossing mogen naar hem direct maar die komen blijkbaar niet aan dus dan naar mij (e-mailadres verwijderd wegens privacy) Heel veel dank voor uw hulp!
Met vriendelijke groet, LeenNogmaals dank voor een hopelijk snelle oplossing!. Dank!

Edit: Bericht aangepast wegens privacy
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Sietske, zou jij wellicht het bericht kunnen beperken (mail adres te verwijderen welke in de link staat en de naam).
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi lvddoel,

Ik heb jouw bericht aangepast gezien er privégegevens in stonden.

Wat vervelend dat een familielid van je geen netwerk heeft in Zuid-Afrika.
Heeft hij helemaal geen data gehad? Hij zou eens kunnen kijken of zijn APN-instellingen goed staan.
De APN is live.vodafone.com. De gebruikersnaam en het wachtwoord moeten beiden 'vodafone' zijn.

Soms kan het ook zo zijn dat de simkaart geen verbinding maakt met het netwerk. Hij zou handmatig een ander netwerk kunnen kiezen en daarna weer terug kunnen switchen naar de automatische netwerkselectie.

Mocht dit allebei niet helpen, dan raad ik hem aan om zelf even contact op te nemen met de klantenservice via Facebook of Twitter, zodat mijn collega's in het systeem kunnen checken of alles goed staat.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
lvddoel, is het inmiddels nog gelukt?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic