gerritsen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Spijt spijt en nog eens spijt

Man wat ik heb spijt dat ik ben overtgestapt van Kpn naar Vodafone,
 
Het klonk allemaal zo mooi zakelijk specialist,dacht dat is mooi lekker korte lijnen noppes dus,gebeld met klantenservice 4 weken geleden over slecht bereik en ruis ,14 dagen geleden maar eens de stoute schoenen aan gedaan en naar de winkel in Nijmegen ze staan je gewoon uit te lachen daar ,vraag om de manager te spreken, ijskoud het antwoord je zult het met mij moeten doen ,dan wil ik de zakelijk specialist spreken of een afspraak,ha ha was zijn antwoord die hebben we niet en dat zal nog wel ff duren Daar mij toch nadrukkelijk is gezegd dat ik alles kan regelen met de zakelijk specialist[heb het gevoel dat het een lokkertje was??]Was best verbouwereerd[kwaad] over de gang zaken ,dus maar even een mail gestuurd naar de klantenservice om een afspraak te maken om te praten over mijn ontevredenheid,ja je raad het al tot op de dag van vandaag nog niks gehoord[was toen wel sneller toen ik vroeg om een offerte voor 4 abonnementen .Net nog maar eens een mail gestuurd .
 
Wie herkend dit of is dit een geval op zich
 
Mvg W.Gerritsen
1 Reactie 1
mogwai

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik herken dit helemaal niet. Ben tevreden over de service. Heb in het verleden wel eens wat kleine puntjes gehad maar die werden snel en goed opgelost. Wel goed dat je jouw klacht kenbaar maakt, want dit ben ik niet gewend van ze.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic