Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes

Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie heeft de lelijkste kersttrui van het land?

http://voda.fo/ne/cqi2hHet kerstseizoen is weer aangebroken 🙂 De tijd van gezelligheid, lekker eten, kadootjes én... lelijke truien!

Tegenwoordig is het een must-have, zo'n lelijke trui. Schaamde je je vroeger nog helemaal te pletter als je oma of tante weer eens zo'n wanstaltig geval met veel liefde in elkaar geflanst had, de laatste jaren zijn de lelijke kersttruien niet meer aan te slepen.

Omdat wij wel heel erg benieuwd zijn wie van jullie nou echt de állerlelijkste kersttrui heeft, hebben we besloten om hier een fotowedstrijd voor te houden. Hier op kantoor geven we alvast het goede voorbeeld ;):







Wat houdt het in?
Plaats hier op het forum een foto van jezelf met je lelijkste kersttrui. De trui die op 27 december om 12:00 de meeste kudo's heeft wint! De winnaar krijgt van ons een privébericht via het forum.

Leuk zo'n wedstrijd, maar wat kan ik winnen?
Een heuse Dr. Dre urBeats headset!


Hoe kan ik meedoen?

  • Heb je nog geen forumaccount? Maak er hier dan eerst een aan.
  • Plaats de foto van jou in je kersttrui onder dit topic
  • Zorg ervoor dat zoveel mogelijk mensen jouw bericht een kudo geven. Schroom vooral niet om flink te lobbyen 😉
  • Indien je problemen ervaart met het uploaden van je foto kun je een berichtje sturen. Dan helpen onze moderators je verder!
De voorwaarden voor bij deze actie vind je (onderaan) in de bijlage bij dit topic.
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Bij deze 🙂
Mag ik jullie vragen om me een kudo te geven 😛

patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
leuk zo westrijd 🙂
helaas heb ik geen kersttrui dus ook geen lelijke hahaha

Anonymous
Niet van toepassing
Zijn er nog andere die een foute kersttrui hebben?
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
nou denk dat jij gewonnen heb hahaha
Anonymous
Niet van toepassing
Ik denk 't ook, maar daarvoor heb ik het niet gedaan, was meer zo van dan spoor ik andere aan om het ook te posten
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
tja het is dat ik geen kersttrui heb anders had ik er wel een foto opgezet hahahaha
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic