Grasshopper

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Specifiek nummer blokkeren Nokia N8

Hallo allen,
 
Ben nieuw hier op het forum en heb een specifieke vraag over de Nokia N8. Namelijk de volgende:
Is het mogelijk om een specifiek nummer te blokkeren op het toestel van de Nokia N8?
Mijn doel is namelijk dat 1 bepaald persoon die in mijn contactenlijst staat, mij niet meer kan bellen of smsen (aan de persoon zelf vragen of deze geen contact meer wilt opnemen, heeft helaas niets opgeleverd en het is nog niet dusdanig stalking dat ik de politie kan inschakelen). Een ander nummer nemen, is vanwege zakelijke redenen onmogelijk.
 
Ik heb het volgende al gedaan om het antwoord hierop te vinden, helaas zonder succes:
- Toestelhandleiding doorgenomen
- contact opgenomen met Vodafone Smartfone crew
- de Nokia problemen oplossen site geraadpleegd
- zoekfunctie van dit forum gebruikt
 
Ik vermoed dat het niet mogelijk is om een specifiek nummer te blokkeren met de Nokia N8 en dat ik misschien een ander toestel (enkele Samsung toestellen schijnen het wel te kunnen) moet nemen. Maar als laatste redmiddel hoop ik middels dit forum een antwoord te vinden.
 
Alvast bedankt voor jullie reactie!
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi Grasshopper,

Als eerste welkom hier!

Wat een toestand, bijna stalking. Bah 😞
Ik heb natuurlijk ook even gekeken voor je en vind niet bar veel informatie.

Er zijn applicaties die dit kunnen, gratis en betaald.
Het enige wat je kunt doen is deze apps gebruiken en bepalen welke jij het fijnste vind.

Succes in ieder geval!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi Grasshopper,

Als eerste welkom hier!

Wat een toestand, bijna stalking. Bah 😞
Ik heb natuurlijk ook even gekeken voor je en vind niet bar veel informatie.

Er zijn applicaties die dit kunnen, gratis en betaald.
Het enige wat je kunt doen is deze apps gebruiken en bepalen welke jij het fijnste vind.

Succes in ieder geval!
Grasshopper
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt Chris! Hier kan ik mee verder. Ik heb al gezien dat er meerdere App´s zijn, waaronder Advanced Call Manager. Die ga ik maar eens proberen.Deze OP kan gesloten worden:-)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic