Hoi
Simon Warmerdam Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Hoe vervelend het ook klinkt maar je moet hier echt voor bij de
klantenservice van Vodafone zijn. Dit is een klanten helpt klanten Community en niemand hier die voor je in het systeem kan kijken. Aangezien je zegt al te hebben gebeld en een chat te hebben gehad, lijkt het mij beter om een privé bericht te sturen via
Facebook en/of
Twitter. Daar zitten mensen van Vodafone die wat dieper in het systeem kunnen kijken en misschien dat die wel iets voor je kunnen betekenen. Beloof niets, maar vaker komt er via deze weg wel een antwoord.
Eerst dacht ik ook dat je zulke info niet kan zien maar je zegt dat je eerder ook al wel hebt gehad dus dan moet het wel lukken, lijkt me. Maar ja, ik weet het dus ook niet en dit is echt iets voor Vodafone om te helpen.
Laat nog even weten of je ze hebt aangeschreven en of ze je daar wel beter kunnen helpen.
Succes in ieder geval.