Noel 1953

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Spaanse en Nederlandse sims vervangen in Nederland

Ik heb een Spaans Vodafone sim met abonnement en een Vodafone prepaid NL sim . Ik wil een iPhone 12 kopen en in Nederland mijn Spaanse Sim vervangen door een nano sim met behoud van het Spaanse abonnement. In Nederland wil ik mijn prepaid omzetten naar een abonnement met een esim. Kan ik in Nederland mijn Spaanse sim door vodafone laten vervangen en activeren?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Noel 1953 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Nee, dit is niet via de Nederlandse Vodafone te regelen. Als je dit wil dan moet je bij de Spaanse Vodafone klantenservice zijn en daar regelen. 

Het omzetten van je prepaid Nederlandse Vodafone naar abonnement kan je natuurlijk wel in Nederland regelen, mits je in Nederland woonachtig bent. Neem daarvoor contact op met de klantenservice of vraag het direct zelf online aan. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Noel 1953 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Nee, dit is niet via de Nederlandse Vodafone te regelen. Als je dit wil dan moet je bij de Spaanse Vodafone klantenservice zijn en daar regelen. 

Het omzetten van je prepaid Nederlandse Vodafone naar abonnement kan je natuurlijk wel in Nederland regelen, mits je in Nederland woonachtig bent. Neem daarvoor contact op met de klantenservice of vraag het direct zelf online aan. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Noel 1953,
Welkom op de Community van Vodafone. Het klopt helaas wat @Energieboy aangeeft.
Wij kunnen geen verlengingen aanvragen voor "niet Nederlandse" nummers. Hiervoor moet je bij de klantenservice zijn van Vodafone Spanje

Je hebt de volgende opties:
- Een los toestel aanschaffen via een van onze winkels. Hierdoor kun je de Prepaid en Spaanse simkaart blijven gebruiken. 
- Je kunt je Prepaid omzetten naar een abonnement bij ons.
- Verlengen van je Spaanse Vodafone abonnement via Vodafone Spanje.
Het ligt er natuurlijk aan wat voor jou het makkelijkste is. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic