Hallo,
Bij het Android besturingssysteem geldt dat als de patroon-lijnen herhaaldelijk verkeerd worden getekend. Dan moet je de pincode invoeren die je ook hebt ingevoerd nadat je het patroon twee keer had getekend bij het instellen van dit patroon.
Voer je dan ook herhaaldelijk (ik meen na vijf vergeefse pogingen, maar dat kan ook tien vergeefse pogingen zijn) ook de verkeerde pincode in. Dan moet je je account opnieuw instellen via de Google account. De instructies volgen vanzelf op je scherm. Je moet dan inloggen met je Google Account. En dan vervolgens weer een nieuwe pincode of wachtwoord als Android-beveiliging invoeren. Dit is dus de pincode of wachtwoord om je smartphone te beveiligen. Niet om je SIM-kaart te beveiligen. Dat is weer een andere PIN-code.
Toestel resetten of terugzetten naar de fabrieks-instelling is vooralsnog niet noodzakelijk.
Patroon instellen om je smartphone te beveiligen raad ik af. Te onveilig. Te makkelijk om te kraken door kwaadwillende hackers.
TOEVOEGING AAN MIJN EERDERE ANTWOORD.
Onderstaande weblink is van toepassing op jouw probleem. Niet alleen voor tablets.
Weblink :
http://www.tabletguide.nl/tablet-tip/inloggen-op-je-android-tablet-als-je-je-patrooncode-vergeten-be... Succes!
Netwerker