ina1

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sony xperia c5 dual ultra

Hallo. Ik heb sinds 2 maand mijn abbonement verlengt via mobiel.nl met een sony xperia c5 dual ultra. Nou merkte ik al snel dat hij geen berichten verzende. 2 x ter reparatie aangeboden 2x daar getest en wel goed bevonden. Bij Vodafone winkel instellingen laten controleren. Alles stond goed. Nieuwe telefoon gekregen maar het probleem bleef. Na 20 x vermeld te hebben dat ik een Vodafone abbonement heb, hebben zij mijn terug gestuurde telefoon met een simkaart van jullie uitgeprobeerd. Eureka. Ze kwamen er achter dat hij met Vodafone niet werkt. Nou hebben ze contact opgenomen met de technische dienst van Vodafone en beloven ze mij constant dat Vodafone er naar gaat kijken. Je voelt hem al het schiet niet echt op. Mijn vraag is dan ook hebben er meer mensen hier last van en is er een oplossing? Help ik zou mijn oude telefoon nu toch wel eens willen inwisselen voor mijn nieuwe Sony.
13 Reacties 13
ina1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Niemand?
Anonymous
Niet van toepassing
Ik heb helaas zelf geen ervaring met deze telefoon. Heb je al een terugkoppeling gehad van de technische dienst ?
Ben wel eens gaan googlen voor je maar kom helaas niks specifieke tegen hierover.
Het is puur bij sms berichten versturen dat het niet werkt? En staat de juiste sms centrale nummer erin?
ina1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee Zou vorige week vrijdag door ze (Vodafone) worden terug gebeld volgens mobiel.nl maar helaas niks gehoord.
ina1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En klopt puur sms versturen
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je zelf al eens gebeld met Vodafone hierover om te zien hoe ver het onderzoek is? Tevens kun je dit ook terug vinden in my Vodafone (website) onder vragen en verzoeken.
ina1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wel via klanten service maar daar was niks bekend. Schijnbaar weet alleen de technische dienst het?
Anonymous
Niet van toepassing
Dan neem ik aan dat zij dit terugkoppelen naar mobiel.nl
Normaliter als er een onderzoek wordt geplaatst dan wordt dit op het desbetreffende nummer gedaan waarover het gaat bij ons. Hierdoor zou jij het dus ook kunnen inzien. In dit geval raad ik je dan eens aan om contact op te nemen met mobiel.nl
ina1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Al contact mee gehad inmiddels. Zij wachten ook op een oplossing. Maar hoopte dat iemand hier iets wist uit ervaring. Weet van mobiel.nl dat voor jaren terug dit zelfde probleem ooit ook speelde bij tele 2 en een Samsung model.
Anonymous
Niet van toepassing
Dat durf ik je helaas niet te zeggen of dat klopt. In ieder geval kunnen wij je niet hiermee verder helpen. Ik hoop voor je dat er iemand is hier die deze ervaring heeft en dat het snel wordt opgelost voor je!

PS. Let er wel op na een bepaalde tijd als er niet meer gereageerd is op een topic dat deze gesloten wordt.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
ina1 , zoals Steven- al aangaf kunnen we je hier via het forum niet mee helpen. Ik zal je topic nog even laten staan, mocht er een andere gebruiker zijn die de gouden oplossing voor je heeft dan horen we het uiteraard graag!
ina1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou hij mag weg Vodafone kan het niet oplossen dus heb van mobiel.nl een nieuwe telefoon mogen uitkiezen. Dus conclusie neem bij Vodafone nooit een sony xperia c5 dual ultra.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic