kiko1

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sony xperia Z5

Hoi!
Nou mag ik mijn abonnement verlengen en zie ik dat bij veel aanbieders de Z5 al gepreorderd kan worden ook voor n Vodafone verlenging. Heb m aleen helaas bij Vodafone zelf nog niet gezien..en daar gaat eigenlijk mijn voorkeur naar uit.
Wanneer zou dit bij jullie mogelijk zijn??
6 Reacties 6
kiko1
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sorry niet helemaal duidelijk maar het gaat om de gouden uitvoering ????
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Op dit moment staat inderdaad de zwarte variant van de Sony Xperia Z5. Het is lastig in te schatten vanuit het forum of de gouden variant ook beschikbaar komt. Soms komen extra kleuren later pas en vaak zie je in het begin zwart & wit.

Misschien dat of meer weet of deze kleur later ter beschiking is.
kiko1
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De zwatlrte variant is overigens niet te kiezen bij verlenging... mocht ik toch kiezen voor zwart.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Hoe bedoel je? Kun je ook niet de zwarte variant bestellen? Keek ook nog bij andere providers en daar is de gouden versie ook niet verkrijgbaar alleen via Sony zelf kan dat wel.

Voor meer informatie erover moet je even contact opnemen met de klantenservice of even afwachten in je aangemaakte topic :).
kiko1
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee inderdaad, bij n nieuw abonnement kun je de zwarte al bestellen maar als ik bij verlenging naar de telefoons kijk staat de z5 er niet bij...heel vaag...
Ja bij Typhone oa kun je de gouden alvast bestellen ook icm Vodafone.
Oh ik heb nog wel even geduld maar begin wel te twijfelen om de zwarte anders te doen maar ja als dat niet gaat via jullie site houd t op voor nu natuurlijk. ????
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Klopt , externe dealers kunnen de gouden variant aanbieden + (in dit geval) Vodafone abonnement. Dit omdat zij de smartphones van Sony zelf inkopen (los) en Sony verkoopt zelf ook de gouden variant van de Sony Xperia Z5.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic