Joshua22

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Sony Z5 koptelefoon/voetbal actie.

Goed, die koptelefoon ben ik dus blijkbaar misgelopen want die was al op voordat de Z5 in de winkel lag. Blijkbaar geldde die alleen voor snelle online beslissers. Als vervanger kreeg ik een tegoed bon voor een voetbal, niet hetzelfde maar toch aardig. Vervolgens moet ik die voetbal online aanvragen bij Sonymobile door daar op de actiebanner te klikken. Het weekend was die actiebanner nog op de Sony site, maar plots is die banner nou *ook* al verdwenen? Nergens meer te vinden op Sonymobile...?
Dus eerst geen fraaie koptelefoon, en nou ook nog eens geen mooie voetbal? Beetje rommelig lijkt me.
Overigens wel een toptelefoon hoor, daar niet van.
Iemand enig idee hoe ik die koptelefoon/voetbal alsnog kan scoren...?

Bedankt alvast 🙂
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te horen dat het toch gelukt is!

Bekijk in context

11 Reacties 11
Anonymous
Niet van toepassing
Joshua22
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja klopt. Ze hebben de banner verplaatst van de voorpagina naar ergens achter de UEFA reclame banner. Dat was natuurlijk wat verwarrend, had ik ook niet verwacht na die paar dagen dat de banner pas op de voorpagina stond. Enfin bedankt, ik ga nog maar eens een poging wagen 🙂
Joshua22
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
En nu herkent de Sony site mijn IMEI nummer niet? Da's vreemd. En het nummer klopt echt wel want ik heb zowel *#6# gebeld als de zijkant van mijn Experia doos gecontroleerd. Ook zonder leestekens ingevoerd. Is dat een Sony probleem of duurt dat een paar dagen voordat dat IMEI nummer is doorgegeven?
Joshua22
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Kleine update; zonet even naar de Vodafone winkel geweest waar ik uiterst vriendelijk werd geholpen. Maar ook daar werd mijn IMEI nummer geweigerd op de sony site. Medewerker zou een mailtje opsturen naar Sony zelf hoe dat nu kan. Is onder behamdeling dus.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goed om van je te vernemen dat je goed bent geholpen in de winkel. Wat balen dat het IMEI nummer door Sony niet wordt herkend. Houd je ons op de hoogte wat Sony zijn reactie is?

Voor nu nog en fijne dag toegewenst!
Anonymous
Niet van toepassing
Ben benieuwd wat de reactie van Sony is! Laat het ons weten
Joshua22
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
/quote
"Bedankt voor je aankoop en registratie van je nieuwe Sony Experia Z5 en Z5 Compact!
We gaan je gegevens controleren. Zodra deze goed- of afgekeurd zijn, zal je een bericht van ons ontvangen. Na goedkeuring zal de officiële UEFA Champions League bal verzonden worden naar het opgegeven adres. Heel veel plezier met je nieuwe Sony Experia Z5 en Z5 Compact."
/end quote



Zo 🙂 ook weer geregeld. Nog geen reactie van Sony maar ik heb vanavond gewoon weer proberen te registreren en hopla....voetbal in aantocht 🙂
Maar waarom dat IMEI nummer nou een paar dagen lang niet geaccepteerd werd?
Anyways "probleem-pje" opgelost.
Ik bedank u vriendelijk voor uw medewerking.
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te horen dat het toch gelukt is!
Joshua22
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nog een kleine update.

Vandaag de postbodeman aan de deur, met voetbal dacht ik. Ik was al aan het overdenken wie van mijn neefjes ik blij zou maken met een voetbal. Maar hey wie schetst mijn verbazing, geen voetbal...maar die Sony MDR-10rc hoofdtelefoon!
Zo hey dat is nog eens superservice! Mijn grote dank.
En met zulke service bindt je ook klanten, want zulke goede service herinner je je tot in lengte van dagen.
Anonymous
Niet van toepassing
Super om te horen
Veel plezier met de koptelefoon;)
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic