Hoi
@Marc- Ik heb zojuist VTS (dynalogic) weer opgebeld om een afspraak te maken...
De telefoon word morgen aan het eind van de middag opgehaald.
Nu lees ik in de mail van dynalogic dat als het toestel verzekerd is (en dat is mijn toestel) er mogelijk eigen risico in rekening wordt gebracht.
Dit lijkt mij niet echt de bedoeling, dat zou betekenen dat ik voor deze twee keer €90 euro moet betalen in het ergste geval. Ik ga natuurlijk niet betalen voor iets wat niet gemaakt is. Lijkt mij gewoon garantiewerk... Deze telefoon is gewoon een maandagochtendproductie.. Ik kan hier helemaal niets aan doen.
Wat moet ik doen als er kosten in rekening worden gebracht? Of kan er van vodafone uit iets gedaan worden?
Als ik toch 3 keer een toestel op moet laten halen wat niet gemaakt is na de zogenaamde "reparatie" voordat er andere stappen ondernomen kunnen worden raakt mijn geduld ook een beetje op natuurlijk...
Met vriendelijke groet Avdl92