rvm1982

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sony Xperia Z3 verstuurt geen smsjes

Hallo,

Ik kom er net achter dat mijn Sony Xperia Z3 geen smsjes verstuurt, ik kan ze wel ontvangen. Ik neem aan dat dan het telefoonnummer niet klopt of niet is ingevuld via waar de smsjes verstuurd worden. Nu kan ik niet vinden waar ik dat kan instellen in mijn telefoon, kan iemand me helpen?

Thanks! Groetjes Rinske
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Wanneer je de simkaart in de telefoon plaatst, wordt de telefoon automatisch ingesteld voor sms
Ik raad je aan om eens te controleren hoe de instellingen van sms staan. Vervolgens voer je een kruistest uit. Hierbij gaat jouw simkaart in een ander type en merk telefoon en een werkende in jouwe. Vervolgens moet er naar beide nummers een sms gestuurd worden. Tevens zou je dit kunnen uitvoeren in een Vodafone winkel. Mijn collega's daar helpen je hiermee graag verder. Is het de simkaart dan krijg je natuurlijk een nieuwe.
Je kunt ook eventueel contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen zien of er een blokkade etc. Op staat.
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
#rvm1982

Kijk eens bij de handleiding voor de instellingen van het sms centrale nummer in te stellen:

https://handleidingen.vodafone.nl/web/sony-xperia-z/basisfuncties/sms/de-telefoon-instellen-voor-sms

????????
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
rvm1982 , is het nog gelukt met het advies van daims en Steven?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Topic zal binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic