CtrlAltDely

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sony Xperia Z3 compact toch niet helemaal waterdicht.

Een goedemorgen vriendelijke mensen van het internet,

Zoals de titel al zegt, heb ik last van waterschade in mijn telefoon. Gisteravond begon mijn scherm te knipperen, en zag in een watervlek op mijn scherm. gezien het feit dat ik mijn telefoon wel eens in de douche neerleg voor een muziekje (voordeel van een waterdichte telefoon, dacht ik), kwam ik al snel tot de conclusie dat er alsnog water in mijn telefoon ligt.

Ik heb mijn telefoon nu uitgezet en die zit sinds vanochtend in een bak met rijst voor de komende 7 dagen.

Mijn vraag aan jullie, wat kan ik doen als dit niet genoeg blijkt te zijn en er blijvende schade is? ik heb mijn telefoon nu een jaar, dus garantiewijs moet dat geen probleem zijn. Echter zijn providers zeer voorzichtig over waterschade, en ook al is mijn telefoon waterdicht, vrees ik dat er lastig over gedaan wordt.

Verder ben ik prima tevreden over Vodafone, ben overgestapt van een andere provider nadat ze mij niet netjes hebben behandelt en jullie doen het prima zover!

Met vriendelijke groet,

Jasper
7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi

Om eerlijk te zijn ben ik altijd een beetje huiverig als fabrikanten zeggen dat hun toestel waterdicht is.
Daarom zal ik zelf dit ook nooit uitproberen met mijn mobiel.
Ik ben bang als het toestel het straks niet doet, het toestel gerepareerd moet worden. Dit gebeurt door Dynafix. Zij zullen ook bepalen of dit onder de fabrieksgarantie valt. Wij kunnen vanuit hier daar helemaal niks over zeggen omdat wij het toestel niet zien en kunnen onderzoeken.
Heb je het toestel verzekerd en heb je vervangend toestel service:
Dit kun je natuurlijk terug vinden in my Vodafone. Is het toestel verzekerd, dan ga je als eerste bellen met de verzekering. Hierbij geef je het IMEI nummer door. Deze kun je terug vinden in my Vodafone. Voor de verzekering kun je bellen met 0433870272
Met vervangend toestel krijg je een leentoestel zolang het toestel gerepareerd wordt. Met hun maak je de afspraak wanneer ze jouw toestel komen halen en het leentoestel komen brengen. Hiervoor kun je bellen met 0457501515
Zorg er wel trouwens voor als je de mogelijkheid hebt om een back-up te maken van je toestel.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@CtrlAltDely hoe is je telefoon er inmiddels aan toe? Werkt hij weer naar behoren of heb je hem opgestuurd ter reparatie?
CtrlAltDely
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ga hem vanmiddag als ik thuis kom uit de bak met rijst halen, dan heeft hij ongeveer een weekje erin gelegen. Ik laat jullie weten of er blijvende schade is. Als er zichtbare blijvende schade is ben ik wel van plan deze op te sturen voor reparatie.

Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes Jasper
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
CtrlAltDely , heeft de bak rijst de magische truc gedaan, of is je toestel toch nog ter reparatie aangeboden? We zijn nu wel benieuwd of die rijst zijn werk heeft gedaan 🙂
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Mocht er geen nieuwe reactie meer komen, dan zullen we het topic na 48 sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic