Even mijn verhaal,
Aantal maanden geleden de sony Xperia Z3 aangeschaft met een red super abonement van Vodafone.
Toestel word normaal gebruikt ben er nogal zuinig op en heb voor de extra bescherming er ook nog een case om heen gekocht.
Nu gebeurt het volgende ben in zurich en wil wat fotos nemen camera sluit af en het toestel word loei heet dit herhaald zich en heb besloten de telefoon op dat moment te laten voor wat hij is.
Sávonds weer in het appartement telefoon uit de hoes gehaald en bekeken daar uit bleek dat de zijkant waar de zilveren aan en uit knop zit helemaal bol stond bij navraag later in de winkel blijkt dat hier ook de batterij zit.
Bovenkant van het glas en de onderzijde zijn heel geen barsten alleen de kern waar de knop zit daar is hij gebarsten [zijkant].
Het glas aan de voor en achterzijde lijkt ook naar buiten te zijn gedrukt.
Vervolgens in nederland naar de vodafone winkel het toestel laten versturen naar dynalogics en vervolgens van hun na een paar dagen een mail gehad dat het toestel gerepareerd kon worden tegen a 250 euro.
Gebeld met dynalogics deze vertelden mij dat sony dit opvat als een gebruikerschade en ik mocht mijn sony niet in een hoesje doen vandaar dat hij te heet word? Vervolgens het advies gekregen bel de sony maar.
Sony helpdesk gebeld mijnheer geen probleem uw hoeft zich niet druk te maken het toestel word gewoon tegen garantie gerepareerd ik maak er hier een notitie van en breng dynalogics op de hoogte.
Dynalogics later weer teruggebeld nee hoor niets ontvangen, wij willen hem best repareren maar wij moeten van sony oke krijgen of u moet de kosten betalen.
Sony wederom gebeld iemand anders aan de telefoon , ik ga even contact zoeken met dynalogics ik bel u zo terug want ik kan hier in het systeem niets vinden.
Sony belt terug wij hebben even u zaak bekeken en dynalogics geeft aan gebruikerschade dus dan is dit ook zo en dit valt dan niet onder de garantie , ja maar de laatste mijnheer van u helpdesk heeft mij toegezegd het toestel tegen garantie te zullen laten repareren , ja helaas maar kan hier niets over vinden dus helaas ik kan niets meer voor u doen.
Louis Van Gaal zou zeggen en de cirkel is rond, je word dus gewoon van het kastje naar de muur gestuurd.
Vervolgens dan maar weer naar vodafone naar de winkel je heb tenslotte daar je contract afgesloten , best wel bereidwillend hier gebeld daar gebeld en vervolgens komen die net zover als ik helaas mijnheer gebruikerschade heel raar maar waar ik zou zeggen dat er iets in het toestel ervoor zorgt dat de telefoon aan een kant in de kern als een hoepel gaat staan.
Maar ook hier geen resultaat.
Dus tot op heden geen telefoon die ligt bij dynalogics tot 09-09-15 inmiddels verlengd en het abonoment loopt vrolijk door.
Deze week weer contact met sony gehad ze zouden de zaak op hogerhand bekijken , en wat denk je helaas mijnheer eigen schuld dikke bult gebruikers schade.
Vervolgens weer een mail terug gestuurd dat ik mij hier niet in kon vinden en dat ik nu een nieuw toestel eiste of dat deze gerepareerd werd , omdat ik anders gedwongen zou worden tot vervolg stappen.
Hierop alleen een mail gehad dat dit een nieuw case nr. krijgt en verder niets.
Toen weer naar Vodafone gebeld want ook daar zouden ze gaan kijken op hogerhand wat ze nog voor mij konden doen en ook hier zou ik teruggebeld worden inmiddels is dit ook alweer 2 weken geleden dat deze mijnheer mij belde dus denk bel zelf wel even.
Krijg ik bij Vodafone een uiterst onplezierige mevrouw aan de telefoon die mij wist te vertellen dat er helemaal niets in hun systeem hier over staat , en hiermee was de kous af.
Vodafone ook dit bedrijf gaat netjes met zijn klanten om ze laten je gewoon in de kou staan wanneer er een probleem is , let wel wij zijn hier thuis in het bezit van alle diensten van Vodafone, wij hebben het duurste thuispakket internet tv en telefoon en 2 x een gsm abo , maar ook dit maakt ze niets uit ze zien een goede vaste klant liever vertrekken dan dat ze deze helpen.
Pluspunt is weer dat mijn complete thuis abonoment net een maand is verlopen en mijn vrouw haar gsm abo, mischien word het eens tijd voor een andere provider die wel zijn klanten fatsoenlijk behandeld.
Vriendelijke groet Cor