tinus01

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sony Xperia Z2

Beste Vodafone,

Ik ben al 3 jaar een klant van jullie en zou dit graag willen blijven. Op 17 maart aanstaande loopt mijn abonnement af en zou ik graag een nieuwe willen bestellen + telefoon. Nu zie ik de nieuwe Sony Xperia Z2 wel zitten en zou graag die telefoon in combinatie met een abonnement willen bestellen. Nu weet ik alleen niet of ik dan die resterende 3,5 week dat ik mijn Sony Xperia Z2 heb ontvangen al wel mijn nieuwe abonnement kan gebruiken op een oude telefoon, en als ik de Sony Xperia Z2 heb ontvangen dat ik dan die sim kaart gewoon omzet van die oude telefoon naar die nieuwe Sony.

Met vriendelijke groet,

Martijn Hoogenboom
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @tinus01 ,

Als je van je oude telefoon gebruikt maakt van de standaard simkaart en de Sony Xperia Z2 van en Micro simkaart zal dit niet lukken hierna zal dan en nieuwe simkaart moeten gekocht worden. Omdat deze niet hetzelfde formaat hebben nieuwe mobiele telefoons maken gebruik van de Micro sim slot.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
@tinus01 Je kunt tot je je nieuwe telefoon ontvangt gewoon je oude simkaart blijven gebruiken in je oude telefoon. Bij je nieuwe telefoon zul je een andere simkaart krijgen deze hoef je dan alleen te activeren. Je oude simkaart zal op dat moment niet meer bruikbaar zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic