martijn-v4

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sony Xperia Z2 smartband actie

Gisterenmiddag bij de Belcompany (Vodafone eigendom) een Sony Xperia Z2 inclusief Vodafone Red abbonement aangeschaft, tevreden klant. Thuis gekomen zie ik op de website van Vodafone dat ik, wanneer ik de telefoon online had aangeschaft, dat ik een Sony smartband had kunnen ontvangen voor nop.

Zonder ordernummer kom ik op dit moment nergens, vreemd dat wanneer je de telefoon inclusief abbonement in de winkel koopt je zo'n ding niet krijgt, het is en blijft tenslotte vodafone.

Kan iemand mij hier mee helpen of heb ik gewoon vette pech.
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @martijn-v4 ,

Omdat jij online bij Vodafone een Xperia Z2 hebt aangeschaft, heb je nog een Sony SmartBand van ons tegoed.

Sorry...
http://www.z2smartbandactie.nl/
martijn-v4
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik mankeer niets aan mijn ogen en vind jouw reactie ook niet relevant noch professioneel. Ik bel Vodafone vandaag wel even op.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @martijn-v4 ,

Pardon? Wil je graag vriendelijk blijven (ook tegen mij), ik zeg ook niet dat er iets mis is met je ogen! Of bedoel je het vetgedrukte gedeelte? Wou het gewoon even kort samenvatten en simpeler maken...
Sage

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Martijn,

Vervelend! Ik heb het zelfde gehad. Ik kwam er gelukkig een half uur later achter en heb mijn bestelling, had telefonisch besteld omdat ik er online niet helemaal uitkwam, geannuleerd.

Gelijk gebeld en toen deden ze ook moeilijk. Moest echt online besteld worden, afdelingsmanager is er bij gehaald ook. Maar goed, dus geannuleerd om vervolgens online te bestellen. Heel krom en ging ook niet zonder horten of stoten.

Mocht je telefoon nu al onderweg zijn, neem hem dan niet aan. En probeer je bestelling te annuleren.
Heb je hem nu al wel en in gebruikt, vrees ik dat je echt pech hebt. Heel zuur.

Je kunt er altijd nog een telefoontje aan wagen. Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic