Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes

Sony Xperia Z1

Hoi allemaal!

Sinds kort is de nieuwste Sony Experia Z1 beschikbaar in onze webshop en inmiddels kunnen jullie dit toestel ook pre-orderen! Binnenkort zal de levering starten en wij kunnen ons goed voorstellen dat jullie daar al naar uitkijken :D.

Als actie ontvang je nu tijdelijk gratis de SRS-BTX300 speaker ter waarde van 199 euro bij je pre-order. Op dit moment (24-09 10:30) zijn er nog enkele speakers beschikbaar maar houd er wel rekening mee dat bij deze actie op=op geldt. De speakers zullen door ons los worden geleverd, deze ontvang je dus niet samen met je toestel! Er kan dus enige tijd zitten tussen de levering van het toestel en de speakers.

Hebben jullie het toestel ook gepre-ordered? Wij zijn erg benieuwd naar jullie verwachtingen en ervaringen!:D
41 Reacties 41
Copiloot

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ook ik ontvang dan graag een priveberichtje, ik heb ook geen idee wat de status van mijn order is en heb ook nog nergens een bevestiging van deze speaker ontvangen. 
Maartje
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Copiloot schreef:
Ook ik ontvang dan graag een priveberichtje, ik heb ook geen idee wat de status van mijn order is en heb ook nog nergens een bevestiging van deze speaker ontvangen.
Hey Copiloot,

Neem anders even contact op met mijn collega's via Twitter en Facebook. Zij kunnen dit ook voor je nakijken. Je kunt er in ieder geval vanuit gaan dat als je voor 24-09 10:30 hebt besteld dat je sowieso recht hebt op de speakersset. Op dat moment waren er namelijk nog sets beschikbaar.
Blackangel88

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb afgelopen zondag, 30-09 een sony Xperia Z1 aangeschaft maar ik heb niets te horen gekregen over eventueel een speakerset. Komt dit omdat ik mijn telefoon in de winkel heb gehaald? Mijn zus heeft nu een mail gekregen dat zij bij aanschaf van een Xperia Z1 wel een speakerset kan krijgen. Hierbij word niet vermeld dat je deze moet aanschaffen via pre-order. Vind dat dus een beetje raar.
groetjes
Maartje
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Blackangel88 schreef:
Ik heb afgelopen zondag, 30-09 een sony Xperia Z1 aangeschaft maar ik heb niets te horen gekregen over eventueel een speakerset. Komt dit omdat ik mijn telefoon in de winkel heb gehaald? Mijn zus heeft nu een mail gekregen dat zij bij aanschaf van een Xperia Z1 wel een speakerset kan krijgen. Hierbij word niet vermeld dat je deze moet aanschaffen via pre-order. Vind dat dus een beetje raar.
groetjes
Hey Blackangel,

Heeft je zus het toestel dan al in haar bezit? Hoe heeft ze dan precies besteld? De actie was namelijk inderdaad alleen voor pre-orders.
wesleydijkgraaf

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mijn pre-order zou ik een bluetooth speaker van sony ontvangen. Die ik dus niet heb ontvangen. Er is ook niemand die wat weet als ik bel en in de winkel kunnen ze mij ook niet helpen. Hi klanten kregen de speaker direct met de telefoon opgestuurd. Hoe zit dat?
Blackangel88

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee ze heeft deze niet in haar bezit maar ze kreeg die mail gisteren. Dat is dus na de pre-order data.
Blackangel88

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ze heeft het toestel ook niet besteld, zij kreeg alleen een mail met die aanbieding. Met hetzelfde abonnement als ik heb afgesloten.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Dat is niet heel handig. De actie gold echt alleen bij pre-orders.
Het zou kunnen dat er een oud mailtje wordt gestuurd, of dat er nog iets is veranderd waar ik niks van weet. Zou ze dat mailtje misschien willen doorsturen? Zo ja, geef even een seintje, dan PM ik je het e-mailadres waar dat heen mag.
steefjuh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Is er al meer bekend over de levering van de speaker? Wanneer kan ik hem verwachten? Krijgt elke Pre-Order een speaker?

Groet
Wessels

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dus precies hetzelfde. Ik heb de telefoon gepre-orderd en nog speciaal geinformeerd of de speakerset nog leverbaar was en niet op=op. Via de chatfunctie op de site had een medewerker mij verzekerd dat de speakers nog beschikbaar waren. Als het goed is heb nog ergens een printscreen van de chat liggen.
 
En nu wordt mij door vodafone verwezen dat het op=op was en dat ik niet op de lijst sta! Ik had dit abbonnoment nooit afgesloten als er geen speaker set bij kwam, want ik heb allemaal iphone docks en geen voor sony en dat was het handige dat deze erbij zou komen. Ik baal hier ten zeerste van, want nu moet ik nog erachteraan gaan terwijl de medewerker tegen mij zei van: "Nee dat is geen probleem en je krijgt hem maximaal binnen 5 weken van Sony".  Ook is er achter af nog gechecked of ik op de lijst van de speakers stond, wat dus opeens nu niet blijkt te zijn.
 
Normaal vind ik Vodafone een goede provider, maar dit vind ik een erg kwalijke zaak.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Wessels, daar kan ik me iets bij voorstellen. Mijn excuses dat mijn collega die belofte gedaan heeft. Zo'n uitspraak moet je bij een op=op actie gewoon nooit doen, je kunt uiteindelijk namelijk niks garanderen wie weet hebben er tijdens de chat net tien man online besteld en zijn de laatste exemplaren weg. Heb je de printscreen nog?
Copiloot

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Wessels,

Hoe ben jij erachter gekomen dat je op deze lijst staat. Ik probeer hier namelijk al een maand achter te komen maar krijg tot zover alleen non informatie van vodafone.

Grt Sander
sjonbetonkop

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geachte vodafone,
 
Ik heb op 09-09-2013 de sony xperia Z1 gepreorderd met de belofte van de telefonist dat er een speaker bij geleverd zou worden. Ik kreeg hier op een bevestegings mail waar niks in stond over de speaker.
Ik vervolgens weer opgebelt "nee meneer maakt u zich geen zorgen die word er gewoon bij geleverd".
Even later op 24-09-2013 ontvang ik een mail dat het toestel verstuurd is maar weer niks te lezen over een speaker.In de mail stond ook dat het toestel afgeleverd zou worden op mijn adres maar ik kreeg hem binnen op me oude adres ook heel vreemd. Ik weer gebelt wisten ze van niks want het was een actie vanuit sony werd mij verteld. Ik kreeg de telefoon binnen de speaker zat er inderdaad niet bij. Ik weer gebelt krijg ik te horen dat de speaker op nalevering is maar ze konden me niet vertellen of ik hem nou zou krijgen ja of de nee. Ik vind het een kwalijke zaak dat ik in het ongewisse gelaten word, op 24-09-2013 post maartje hier nog een bericht dat er nog enkele speakers te krijgen zijn dus mag ik aannemen dat ik dus zowiezo op de lijst sta!!? Ik vind het raar en jammer dat er vanaf vodafone geen informatie komt en dat je zelf moet bellen en op internet moet gaan zoeken. Ik vind dit geen nette manier als je een actie hebt om mensen dan zo in het ongewisse laten. Want tot op hede heb ik nog niks vernomen van vodafone en dit terwijl ik al jaren lang klant ben bij jullie, had ik dit niet zo verwacht. Ik zou graag willen weten waar ik aan toe ben! En of ik de brievenbus in de gaten moet houden voor de speaker die me beloofd is!!
 
Mvg  L
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Sjonbetonkop,

Ik heb je bericht even hier geplaatst. Staat het antwoord dat je zoekt misschien al in dit topic?
sjonbetonkop

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heej Astrid,
 
Ik had deze topic inderdaad al gelezen. Maar er staat hier nergens in deze topic of ik nou een speaker kan verwachten. Er staat alleen dat ze op nalevering zijn maar er staat voor mij niks concreets in nee.
Het is mooi iemand warm maken voor een mooie aanbieding en achter af niks kunnen beloven en krijg je niks verwijzen jullie naar de op=op actie of zie ik dit nu verkeerd? Er is mij meerdere malen aan de telefoon gezegd dat bij de pre-order gewoon een speaker geleverd zou worden. En ik vind dit een beetje vaag allemaal zo moeilijk is het toch niet. en dan staat er op 24-09-2013 dat er nog enkele zijn dus dan zou je moeten kunnen zeggen als je hem 09-09-2013 pre orderd dat je hem wel krijgt Je krijgt hem wel of niet dat is een antwoord. En niet van ze zijn op nalevering en kijk maar even of je wat krijgt en zo niet ja sorry meneer op=op terwijl de klanten service je toch iets anders verteld maar goed ik hoop dat ik hem toch mag ontvangen ondankt dat jullie niet kunnen zeggen of ik hem krijg want dat was me vraag eigenlijk een klein beetje duidelijkheid. Ik had toch van een bedrijf als vodafone wel verwacht ze klanten op de hoogte te houden middels een e-mail of brief want ik moet er zelf achter aan je moet maar uit zien te vinden waar het blijft want van jullie zelf hoor ik niks en dat vind ik een beetje jammer.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé sjonbetonkop,

De Op=Op regel is nu eenmaal een voorwaarde van de actie. Ik kan me voorstellen dat je dit vervelend vind, hier kan ik echter niets aan doen. Via het Forum is het lastig nakijken hoe het zit, omdat ik je persoonlijke gegevens niet kan inzien. Je zou even contact op kunnen nemen via Twitter, Facebook of Hyves. Ik kan je niet beloven dat je hier meer of andere info gaat ontvangen, maar het is het proberen waard:).
sjonbetonkop

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ga ik zeker proberen aangezien ik al uch keer gebelt heb een forum account aangemaakt heb en nog steeds geen steek verder ben jullie werken toch allemaal voor vodafone? Maar door neer te zetten op 24-09-2013 dat er nog enkele speakers verkrijgbaar zijn en je er rap bij moet wezen wek je wel het idee dat als je hem op 09-09-2013 besteld hebt dat je hem dan wel krijgt ik vind dit eerlijk gezegd misleiding als jullie vervolgens dan gaan zeggen ja het is een op=op actie. Er staat toch duidelijk op de 24e nog enkele verkrijgbaar dan zou je moeten kunnen zeggen dat ik toch wel safe zit! Is er geen lijst met aantallen en hoe kunnen jullie dan zeggen dat er nog enkele verkrijgbaar zijn. En hoezo moet ik hier zelf achteraan? Ik vind het heel apart allemaal en ik krijg nergens normaal antwoord.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Zoals ik al eerder aangaf is je vraag te specifiek op jouw gericht, we kunnen via het Forum geen privégegevens inzien. Vandaar dat ik je doorverwijs. Ik kan me voorstellen dat je graag een duidelijk antwoord wilt, maar hiervoor hebben we dus wel je gegevens nodig:).
psychobeast

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb gisteren mijn speakers ontvangen. Bedankt.
 
Mvg
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Goed om te horen! Veel plezier ermee 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic