Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes

Sony Xperia Z1

Hoi allemaal!

Sinds kort is de nieuwste Sony Experia Z1 beschikbaar in onze webshop en inmiddels kunnen jullie dit toestel ook pre-orderen! Binnenkort zal de levering starten en wij kunnen ons goed voorstellen dat jullie daar al naar uitkijken :D.

Als actie ontvang je nu tijdelijk gratis de SRS-BTX300 speaker ter waarde van 199 euro bij je pre-order. Op dit moment (24-09 10:30) zijn er nog enkele speakers beschikbaar maar houd er wel rekening mee dat bij deze actie op=op geldt. De speakers zullen door ons los worden geleverd, deze ontvang je dus niet samen met je toestel! Er kan dus enige tijd zitten tussen de levering van het toestel en de speakers.

Hebben jullie het toestel ook gepre-ordered? Wij zijn erg benieuwd naar jullie verwachtingen en ervaringen!:D
41 Reacties 41
eaziness

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben vooral benieuwd wat "Binnenkort zal de levering starten" inhoudt. Bij bestelling werd namelijk aangegeven dat er vanaf week 39 geleverd zou gaan worden. (Dat is nu.)
 
Overigens is de waarde van die speaker geen 199 euro, maar dat weten jullie zelf ook wel 😉
 
Als het toestel los geleverd wordt, worden er dan 2 verschillende afspraken gemaakt of wordt dit door TNT gewoon aangeboden en wanneer je niet thuis bent, af te halen op het postkantoor?
ArcticG

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb op 6 september een preorder geplaatst krijg ik mijn speaker dan wel tegelijkertijd met mijn telefoon geleverd ?
Maartje
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
eaziness schreef:
Ik ben vooral benieuwd wat "Binnenkort zal de levering starten" inhoudt. Bij bestelling werd namelijk aangegeven dat er vanaf week 39 geleverd zou gaan worden. (Dat is nu.)

Overigens is de waarde van die speaker geen 199 euro, maar dat weten jullie zelf ook wel 😉

Als het toestel los geleverd wordt, worden er dan 2 verschillende afspraken gemaakt of wordt dit door TNT gewoon aangeboden en wanneer je niet thuis bent, af te halen op het postkantoor?
Ik krijg zojuist te horen dat de levering inmiddels is gestart dus je zult het toestel snel ontvangen! :). Als je hebt verlengd dan wordt er geen afspraak gemaakt om het toestel te leveren. Als je een nieuw abonnement hebt afgesloten dan wordt er wel een afspraak gemaakt met de koerier. Kijk trouwens ook eens hier voor meer informatie! De speakers zullen achteraf los worden geleverd (hou een termijn van 3 weken aan, maar over het algemeen eerder) via PostNL.
Maartje
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
ArcticG schreef:
Ik heb op 6 september een preorder geplaatst krijg ik mijn speaker dan wel tegelijkertijd met mijn telefoon geleverd ?
Nee, voor elke bestelling geldt dat de speakerset achteraf wordt geleverd.
eaziness

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je voor de informatie! 🙂
Ctje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb Vorige week ook de Sony Xperia Z1 besteld, krijg ik hier dan ook de speakers bij want zag dit inderdaad op internet maar verder tijdens de telefonische bestelling niks over gehoord. Toen ik vroeg ook niet.
En als je vandaag een mail hebt gehad telefoon verzonden wanneer kan ik hem dan verwachten?
 
Met vriendelijke groet,
Céline
Maartje
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Ctje schreef:
Ik heb Vorige week ook de Sony Xperia Z1 besteld, krijg ik hier dan ook de speakers bij want zag dit inderdaad op internet maar verder tijdens de telefonische bestelling niks over gehoord. Toen ik vroeg ook niet.
En als je vandaag een mail hebt gehad telefoon verzonden wanneer kan ik hem dan verwachten?

Met vriendelijke groet,
Céline
Hi Céline!

De speakerset wordt ook geleverd bij telefonische pre-orders! 😄 Als je vandaag een mailtje hebt gehad dat de telefoon is verzonden dan betekent dat dat het toestel nu is opgehaald door de koerier. Meer informatie hierover vind je in de link die ik eerder in dit topic heb doorgegeven. Dan wordt het allemaal iets duidelijker. 😉
darkayer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
9 sept gepreorderd.
Nou net nog maar een keer met Vodafone gebeld. (3e keer in 2 weken tijd). Eerste keer gebeld om te checken of ik de speakers ook als preorder.gift er bij zou krijgen (was mij niet verteld aan de telefoon) "Nee meneer die krijgt u gewoon bij uw toestel mee gezonden". Gister nogmaals gebeld om te vragen wat de status van de bestelling was. Kon mij niet verteld worden hier was nog niks over bekend, maar naar verwachting zou mijn Sony Xperia Z1 deze week wel opgestuurd worden. Vandaag na diverse berichten over verzend bevestigingen (op diverse forums) nogmaals gebeld. Weet de persoon mij aan de telefoon vrolijk te vertellen dat er geen toestel aan mijn bestelling gekoppeld was en dat die zodoende in "Uitgestelde levering" stond en waarschijnlijk pas volgende week verstuurd zou worden. Tevens heb ik enkel een "Bedankt voor uw bestelling" mail gekregen geen order bevestiging kwam ik vandaag achter zodat ik ook online mijn bestel status niet kan checken. Maar de persoon aan de telefoon kon mij deze mail ook niet nog even toe sturen.

Kortom rare praktijken bij Vodafone hoe kan dit gebeurd zijn??
Savouny

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Afgelopen vrijdag besteld en vandaag ontvangen.
Maar geen speakers, deze komen nog?

+ inhoud doos wijkt af? Heb gehoord dat z1 wordt geleverd inclusief screenprotector in the box.

Hoor het graag!
Groet,
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Savouny, in Maartjes eerste post vind je dit:

Als actie ontvang je nu tijdelijk gratis de SRS-BTX300 speaker ter waarde van 199 euro bij je pre-order. Op dit moment (24-09 10:30) zijn er nog enkele speakers beschikbaar maar houd er wel rekening mee dat bij deze actie op=op geldt. De speakers zullen door ons los worden geleverd, deze ontvang je dus niet samen met je toestel! Er kan dus enige tijd zitten tussen de levering van het toestel en de speakers.

Wat staat er in de documentatie die je in het doosje vindt over wat er precies in hoort te zitten? Dat hoort er in te staan namelijk.



Andres91

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hem vandaag binnen gekregen nu wachten op mn speaker!
Mooie telefoon maar blijft hij heel als ik hem laat vallen of is een verzekering misschien wel verstandig?
 
Mvg. Andres
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Goed om te horen! Of je een verzekering erbij neemt of niet is een persoonlijke keuze. Er is namelijk meer dan alleen schade wat door een verzekering wordt gedekt, zoals bijv. diefstal en verlies. Daarnaast heb je natuurlijk ook kans op val schade. Het is dus een persoonlijke keuze of je je wilt indekken voor de verschillende risico's.
psychobeast

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
HOI,
 
Ik heb de xperia z1 woensdag 12:05 ontvangen zonder te speakers. Telefonisch en per chat kreeg ik te horen dat ze meegeleverd zouden zijn. Maar ben erachter komen zo als iedereen denk ik dat ze 3 a 5 weken later worden bezorgd en dan zit er ook kans in dat je niet in aanmerking komt voor een speaker set want op is op. Wat ook is dat voorbeeld  T-mobile heeft wel het mobiele telefoon en de speaker set tegelijkertijd mee geleverd aan zijn klanten vindt jammer dat vodafone dat niet kan. Had veel veel betere service verwacht. Wat me ook opviel was de sim kaart die werkte gelijk en die was geplakt op het doos van xperia z 1.  Ik kon er gelijk mee bellen dus iemand heeft eraan gezeten of is het normaal dat je je simkaart niet meer hoef te activeren ? ik ga het sowieso morgen even vragen hoe dat zit.

NOgmaals jammer dat we de speaker set niet hebben t mobile klanten hebben het al ontvangen. Nu maar kijken of ik of andere het uber haupt nog ontvangen voor mij wordt sowieso nooit meer vodafone en ik wacht op reactie van hoofd kantoor nog anders wordt het volgende week retourneren.

Copiloot

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo, 
 
Ik heb op 6 september deze Z1 gepreorderd en maak hier nu naar volle tevredenheid gebruik van. Ik vraag me wel af of de levering van de beloofde speaker goed gaat verlopen. Op mijn orderbevestiging wordt deze niet genoemd en ook de communicatie over deze speaker is erg wisseld (wordt met je telefoon meegeleverd, je krijgt een bon bij je telefoon zodat je hem zelf op internet met een code kan bestellen, hij wordt later nageleverd. Ik ben benieuwd of het voor mijn levering goed in het systeem staat (Order referentie: 94222295), wanneer deze geleverd gaat worden, of deze op hetzelfde adres geleverd gaat worden als mijn telefoon (op mijn werk) of op mijn thuis adres en of ik een mailtje krijg wanneer deze speaker is verzonden. 
 
Hoor het graag!
 
Groeten, Sander 
psychobeast

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ik denk dat we allemaal opgelicht zijn. Er staat inderdaad bij gene ene geleverde papieren iets over de speakers. Ook wat me opviel was dat de medewerkers geen duidelijke antwoorden gaf. Ik had dit niet van vodafone verwacht. Ik weet bijna zeker dat niemand die speakers gaat krijgen. T - mobile heeft netjes alle mobiele telefoons z1 met de speakers samen tegelijkertijd geleverd. Ik had echt betere service van vodafone verwacht en duidelijkere informatie.. Zo als eerder vermeldt ik wacht op een reactie/feedback afhankelijk daarvan ga ik kijken of ik het ga retourneren maar hoe dan ook wordt nooit maar dan nooit meer vodafone absolluut niet. Aub iedereen die niet tevreden is meldt het overal en laat ook overal een bericht erachter. Neem je tijd voor de klachten en geef enerji voor de  vodafone slechte service. Dit is geen manier van zaken doen of klanten behandelen. Wat heb ik een spijt zeg wat enorm spijt heb ik...  tijdens chat smeren ze je het aan dan bij levering krijg je niks ... !

Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo allemaal,
psychobeast, allereerst het vriendelijke maar dringende verzoek beleefd te blijven.

Meer ontopic: ik denk dat Maartjes eerste post van dit topic zeer duidelijk is.


  • De speakers worden niet meegeleverd. Je ontvangt ze later
  • Op moment van schrijven (24-9) waren er nog enkele speakers.
Uiteraard blijft gelden dat op ook op is. Maar de conclusie dat niemand ze gaat krijgen lijkt me alles behalve gerechtvaardigd. Geduld is een schone zaak mensen 😉

pfbtw22

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
Ik heb vorige week de Xperia Z1 ook besteld middels de pre-order actie, echter staat er in mijn bevestiging van de bestelling niks over de speaker of de speciale actie. Doe ik nog wel mee aan de pre-order actie dan? Hoe kan ik dat controleren? 
 
 
Pim 
psychobeast

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
als klanten horen we toch meer duidelijkheid te krijgen of niet ? als klant is het belangrijk dat we ook nog is de juiste informatie krijgen of niet ? Heb niemand persoonlijk uitgescholden ik heb het in een opwelling geschreven. ik blijf het herhalen dit is niet wat ik van Vodafone had verwacht echt niet. Ik zie wel wat er gebeurd over 3 of 4 weken.
Maartje
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
psychobeast schreef:
als klanten horen we toch meer duidelijkheid te krijgen of niet ? als klant is het belangrijk dat we ook nog is de juiste informatie krijgen of niet ?
Ben ik helemaal met je eens! En dat je in eerste instantie onjuiste informatie hebt ontvangen is erg jammer en dat zou eigenlijk niet mogen gebeuren. Ik heb in ieder geval mijn best gedaan om zo duidelijk mogelijk te zijn in mijn eerste post en daarin staat vermeld dat de speakersset later wordt geleverd via de post.

Ik zal Pfbtw22 en jou even een privé berichtje sturen. Houd jullie inbox dus in de gaten!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic