Mawi1967

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sony Xperia Z1 trilt bij het bellen.

Sony Xperia Z1 trilt bij het bellen, gewoon tijdens het gesprek als de telefoon wordt bewogen. Heeft iemand anders hier ook ervaring mee?
3 Reacties 3
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi @Mawi1967

Dat is vreemd inderdaad. Kan het zijn dat je berichtjes binnen krijgt tijdens het bellen? Dan kan het zijn dat het toestel trilt. Het zou ook kunnen dat je met je wang bepaalde toetsencombinaties indrukt. Dat kan ook de trilfunctie activeren.
Mawi1967
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Annabelle

Nee ik zal het even beter uitleggen. Als ik aan het bellen ben en ik beweeg mijn telefoon dan gaat het scherm weer aan en trilt de telefoon meteen. Dat is me nu opgevallen. Maar ik kan nergens een instelling vinden waar ik dit kan uitzetten. Het scherm mag van mij wel aan gaan, maar dat trillen is uiterst irritant. Ik heb ook nog een HTC en daar gaat ook het scherm bij aan maar gelukkig geen trilling.

Misschien een idee?

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hi @Mawi1967,

Ik heb de Sony Xperia Z1 erbij gepakt (modelnummer C6603). Heb jij dezelfde telefoon?

Ik heb in ieder geval een aantal telefoongesprekken gevoerd, maar kan het niet nabootsen. Ook zie ik geen instelling terug in de instellingen.

Vermeld even het volgende over je telefoon (te zien via Instellingen > Over de telefoon:
Modelnummer: (bijvoorbeeld C6603)
Android-versie: (bijvoorbeeld 4.4.2)
Build-nummer: (bijvoorbeeld 10.5.A.0.230)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic