Hey
@MohinderBalen joh dat het niet allemaal zo lekker loopt.
Je kunt 3 dingen doen..
1 wachten tot dat de nieuwe software wordt vrijgegeven.
2 back up maken en terug zetten naar fabrieksinstellingen.
3 je telefoon het reparatie traject in laten gaan betreft je speakers/geluid.
Betreft whatsapp raad ik je aan de app te verwijderen en dan opnieuw installeren.
Voor de settings van 4g kun je op
http://handleidingen.vodafone.nl terecht. Tevens kan de klantenservice zien hoe alles geregistreerd staat en of je op het netwerk correct staat. Zoniet dan wordt er een reset gedaan.
Wat je ook kunt proberen is jouw simkaart in een andere telefoon stoppen en een werkende simkaart met 4g in jouw toestel om te zien of het dan wel werkt. Mocht het aan jouw simkaart liggen dan kun je een nieuwe bestellen via de klantenservice of eentje ophalen in de winkel. De klantenservice kan tevens als bovenstaande stappen doorlopen zijn het laten onderzoeken voor je waarom je geen 4g hebt.
Ik hoop dat bovenstaande je geholpen heeft.
Laat me even weten of het gelukt is.
Groetjes stevied86
*moderator edit: url naar handleidingen gefixt*