wilmal

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Sony Xperia Z1 Compact

Ik kan de Sony Xperia Z1 Compact wel bij Typhone met een Vodafone abonnement pre oder bestellen maar bij jullie niet?
Wanneer kun je die bij jullie in een Red abonnement bestellen en wat gaat dat kosten?
17 Reacties 17
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo@wilmal,

Allereerst van harte welkom op ons forum. Ik heb voor je nagevraagd of wij dat toestel ook zélf (als pre order) gaan verkopen. Wij hebben op dit moment nog geen enkele informatie over het toestel. Dit duidt erop dat wij het niet gaan opnemen in onze voorraad.
Het staat je uiteraard vrij om deze telefoon via Typhone aan te schaffen (in combinatie met een abonnement van ons 😉 ). Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen over dit toestel. Als je het aangeschaft hebt, zou je ons een berichtje hierover kunnen sturen.

Ik hoor het graag van je. Groetjes, Per

zomer86

Gedreven Meedenker
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Volgens mij is de Sony Xperia Z1 Compact officieel te koop bij T-Mobile zover ik het tenminste op Tweakers heb kunnen lezen, twijfel er ook over om over te stappen van iPhone 5 naar Z1 Compact, maar me abonnement loopt nog even, dus misschien ook wachten tot Vodafone een mooie deal voor me heeft in combinatie met de iPhone 6.
wilmal
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dank je wel voor je reactie Per, ik ga hem waarschijnlijk ook bij Typhone bestellen met een Vodafone abonnement en zal tzt laten weten hoe het toestel bevalt.

Groeten, Wilma
wilmal
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Zomer, mijn voorkeur gaat wel naar Vodafone uit...heb nu T Mobile maar het internet is daar langzamer én duurder....dus nu in pre order bij Typhone.....ben benieuwd 😉
Huubwol

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is er inmiddels al meer bekend wanneer deze telefoon via de Vodafone webshop verkocht gaat worden?
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Huubwol , dank je voor het registreren op ons forum. Had je mijn eerdere antwoord al gezien? @wilmal had een constructie bedacht om toch aan het toestel te komen in combinatie met een Vodafone abonnement. Geef je nog even een seintje als het gelukt is?
Huubwol

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo @Per ,

Ik had het gezien. Ik had hem graag aangeschaft via de website of via een Vodafone winkel mocht er later een probleem met het toestel zijn. Ik heb geen zin om deze weer op te sturen naar sites als Typhone. Ik heb ook al bij Phonehouse gekeken maar daar is hij bijna 100 euro duurder i.c.m. Vodafone abonnement.

Aangezien het bovenste bericht meer dan een maand oud is had ik de hoop dat er inmiddels meer duidelijk zou zijn over wanneer dit toestel beschikbaar zou zijn. Aan jou woorden kan ik opmaken dat deze nooit in de webshop gaat komen?
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Huubwol niet om je een telefoon af te praten. Maar waarom wil je perse deze telefoon? Naar mijn mening zijn er betere toestellen op de markt voor minder geld
Huubwol

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Daar verschillen we dus van mening. Er zijn geen toestellen te vinden in dit formaat die betere specificaties hebben dan dit toestel. Maar dat was mijn vraag ook niet.... Komt hij ooit in de webshop/winkel van Vodafone?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Huubwol ,

Die vraag of dit toestel bij Vodafone zal komen zou misschien en moderator het beste kunnen beantwoorden zij weten hier net en tikje meer van dan ons ;).
Je zou nog altijd deze vraag via de Vodafone chat kunnen navragen omdat niet altijd moderators beschikbaar zijn op het Forum.
Huubwol

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Per was vanmorgen ook supersnel met een reactie zal hij morgenvroeg wel weer doen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Hopelijk is het ook zo dan wachten we het af tot morgen lijkt me.
Als je het echt snel wilt weten dan kun je altijd de Support pagina openen op de website.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Huubwol @SamsungExpert @NetwerkFreak
Ik heb nog even intern gepolst (vandaar dat ik wat later ben :p)
Het ziet er niet naar uit dat wij het toestel nog gaan verkopen. Ik adviseer je dan toch om via een "omweg" het toestel aan te schaffen. Ik ben erg benieuwd naar de afloop en je eventuele bevindingen van het toestel.
Rodi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is hij al verkrijgbaar bij vodafone ?
Threser

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zo'n beetje een half jaar na de eerste post en ik ben benieuwd of de Sony Xperia Z1 Compact nu (eindelijk) bij Vodafone beschikbaar is wanmt ik heb er nog niets van kunnen vinden.
Er zijn weer een paar mini's bij gekomen die allemaal een slap aftreksel zijn van hun grote broer en de Z1 compact is eigenlijk de enige 'kleine' full spec gsm.
Zou wel fijn zijn als de compact beschikbaar komt, met de huidige trendt lopen we straks allemaal met een complete telefooncel te sjouwen als we een full spec. gsm willen hebben.


Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @Threser ,
Alle toestellen die we zelf aanbieden staan op onze website. Zoals eerder aangegeven verkopen we niet alle toestellen die op de markt komen. Uiteraard kun je altijd via een van onze dealers een specifiek toestel aanschaffen in combinatie met een abonnement van ons.
Threser

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Binnenkort (wordt als het goed is 3-9 aangekondigd) de xperia z3 compact beschiktbaar.
Wellicht een mooie herkansing om een full spec. compacte gsm in het assortiment op te nemen voor wie wel de kracht wil hebben van het toestel maar niet gelijk een toestel van formaat vrachtauto mee wil slepen.
De overige mini's zijn toch altijd een slap aftreksel van de grote broer.

Het zal persoonlijk de trendt van teleffons in formaat tablet niet en ben vast niet de enige
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic