Hallo allemaal,
Ik begrijp dat er nog erg veel onduidelijkheid heerst, en we doen ons best om jullie van zoveel mogelijk informatie te voorzien. Jullie moeten echter ook begrijpen dat wij ook afhankelijk zijn van de informatie die wij van andere afdelingen krijgen. Achter de schermen zijn wij hier constant mee bezig maar het gaat jammer genoeg niet altijd even snel als dat we zouden willen.
Ik wil graag voor mijn eigen duidelijkheid jullie vragen even op een rijtje zetten zodat ik jullie hopelijk zo snel mogelijk van duidelijke antwoorden kan voorzien.
- Worden de headsets los geleverd of samen met de bestelling? >
Zover wij nu weten krijgen de mensen die verlengd hebben de headset nagestuurd. Bij een nieuwe bestelling zit de headset er meteen al bij.- Krijgen de mensen die online een los toestel besteld hebben de headset meteen, als voucher of nageleverd? >
Dit moet ik even voor jullie navragen dus hier kom ik zo snel mogelijk op terug.- Hoe lang duurt het ongeveer totdat de headset wordt nageleverd? >
Zoals Arina al heeft aangegeven is het nasturen van de headsets een handmatig proces. Jullie kunnen daarbij uitgaan van 2 tot 3 weken, maar in theorie kan het eerder.- Krijgen de personen die de headset later ontvangen ook nog een bevestiging van de levering? >
Ook dit zal ik even moeten navragen. Klopt dit zo een beetje? Of mis ik nog iets?
Groeten - Kind regards
Maartje
Moderator
Smartphone Crew - Forum NL