Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Sony Xperia Z hoofdtelefoon pre-order actie

Hallo allemaal,

de laatste paar dagen is wat verwarring ontstaan over de details van de pre-order actie die bij de Sony Xperia Z zit. Het gaat dan om de actie waarbij je een MDR-1R hoofdtelefoon van Sony krijgt. We zijn daar voor jullie achteraan gegaan en bij deze wil ik graag wat duidelijkheid scheppen.

Allereerst een belangrijke mededeling: zoals vanaf het begin aangegeven is, gold bij deze actie een beperkte voorraad. Het eind van die voorraad is bereikt. Vandaar geldt deze actie vanaf vandaag niet meer bij Vodafone.

Voor welke bestellingen geldt de actie:


  • Deze actie geldt alleen voor pre-orders die online zijn gedaan.
    Hij geldt niet voor telefonische- of winkelbestellingen.
Tot wanneer gold deze actie:


  • Deze actie gold bij Vodafone tot 18-2-2013 (tot het middaguur)
Wie krijgt de hoofdtelefoon?


  • Bij alle online pre-orders die voor het einde van de actie zijn geplaatst krijg je de hoofdtelefoon.
Hopelijk schept dit wat duidelijkheid!
133 Reacties 133
Mannfred

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik probeer al 2 dagen duidelijkheid te scheppen over hoe het zit met deze actie ivm verlengen van mijn abonnement... nu, nadat de actie is afgelopen krijgen we antwoord hoe het nou precies ermee zit.
 
Dus omdat de mensen hierop netjes aan het wachten waren, zijn we nu dus te laat voor deze actie!?
 
Zeer slordig! vodafone!!
koudekermis

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Krijg je ook een koptelefoon als je een los toestel hebt besteld?
QWERTYlover

Stamgast
  • 40Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Bedankt voor de informatie! Zo te zien ben ik een van de gelukkigen 😄
BramKl

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Ik vraag vorige week of die actie ook voor verlenging geldt. Dit omdat de hoofdtelefoon verdwenen is als je de Xperia Z via de verlengingspagina opvraagt. Ik krijg als reactie dat het wordt nagevraagd. Ik vraag vrijdag nogmaals om de status. Krijg als reactie dat het nog open staat. Vraag vandaag nog een keer om de status en wordt dan naar dit bericht doorgewezen.
 
Ik heb nog nooit een bedrijf mee gemaakt dat zo enorm zijn best doet bestaande klanten weg te jagen. Dat jullie toestelsubsidie aan externe winkels lager is bij bestaande klanten dan voor nieuwe is al een teken aan de wand. Dat je als bestaande klant maar 25% korting (12mnd) op je abo krijgt bij een iPhone 5 en als nieuwe klant 50% (12 mnd) maakt ook al duidelijk dat je klanten die klant willen blijven graag wilt straffen voor die gekke gedachte. Maar dat je klanten aan het lijntje houdt totdat een actie is afgelopen is helemaal absurd.
 
Wat moet ik nou met jullie? Ik wil eigenlijk het liefst klant blijven, omdat ik geen zin heb in overstappen, maar jullie doen werkelijk je uiterste best mij te overtuigen dat zoiets de stomste beslissing is die ik kan maken... 
gvr_

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Dank voor de opheldering. Ik heb het toestel gepre-ordered, dus ontvang als het goed is de hoofdtelefoon erbij, nice 🙂
JohanM

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Dank je voor de info. Kun je nog vertellen hoe de koptelefoon geleverd wordt?
Zit ie er gelijk bij of krijg ik een bon om bij Sony te claimen?
Jitsert

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, ik heb gister avond op facebook een bericht geplaatst die betrekking had op deze actie. MIj is toen door 'Mike' verteld dat deze mij zo snel mogelijk liet weten wanneer de actie afliep. Nu vraag ik daarnet op het bericht of er al het e.e.a bekend is, en word ik doorverwezen naar dit forum waar ik te horen bij krijg dat de actie is afgelopen. Ik hoop dat er via mijn daarnet geregistreerde mailadres contact met mij opgenomen kan worden over hoe we dit probleem te wereld uit helpen. Het lijkt mij namelijk dat ik recht heb op het abonnement tezamen met de eerder aangeboden hoofdtelefoon. Alvast bedankt voor de gedane moeite.
bns88

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mooie vorm van klantenbinding dit.. Ruim 2 weken bezig geweest om er achter te komen of de headset bij de pre-order zit. Heb telefonisch verlengt om niet buiten de boot te vallen nadat ik te horen kreeg dat er een beperkte voorraad was, aangezien het online niet goed lukte met verlengen. En nu krijg ik dus, op het moment dat het te laat is er iets aan te doen, te horen dat ik alsnog de headset misloop. Dan ga je toch wel twijfelen aan je waardering als vaste klant van Vodafone. Is er nog iets aan te doen, of is hiermee de kous af?
Shawshank

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kreeg na 3x bellen ook geen duidelijkheid, dusIk heb net weer gebeld naar vodafone, en zei dat de koptelefoon toch echt de beslissende factor was voor mij, anders bestel ik de xperia z niet, ik wil zeker weten dat ik hem krijg, ik liet weten dat ik hier las dat de actie al afgelopen was waarop de medewerker reageerde dat de actie nog zeker niet afgelopen is, en telefonisch kon ze niet bestellen voor mij want ze had geen prijzen omdat de telefoon nog niet binnen is ? Ze staan hier gewoon op de site maargoed, ze zei dus dat ik het contract alsnog kan beeindigen als ik de koptelefoon er niet bij krijg. Dus heb ik de xperia gepre-ordered , afwachten maar, en anders stap ik maar over naar t-mobile, die hebben em nog wel
Basbus

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
De hoofdtelefoon was ook voor mij de doorslaggevende factor. Hoe weet ik precies of die nou krijg? Zou ik dat ergens (duidelijk) terug moeten vinden? Er is mij aan de telefoon (18-feb) verteld dat als ik hem die dag nog bestelde ik er een zal krijgen. Daarna heb ik via internet ook besteld (18-feb).
 
Update: Net met Vodafone gebeld en toen werd mij verteld dat ik nog bericht zou krijgen (van vodafone of Sony) waarbij ik op internet een aanvraag bij Sony kan doen voor de Headset.
mh77

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Da's goed nieuws Basbus. Ik opende het bestelformulier net voor de middag, ben toch nog even wat gaan eten en heb daarna het bestelformulier ingevuld. Om vervolgens te horen dat als je na het middaguur had besteld, je pech had. Op Twitter werd nog een keer gezegd dat als er in de orderbevestiging niets over een hoofdtelefoon stond, je pech had. Terwijl mensen die eerder hadden besteld ook niets over een hoofdtelefoon in hun orderbevestiging hadden staan.
 
Deze matige communicatie is uiteraard vergeven en vergeten als ik alsnog m'n hoofdtelefoon krijg, want die gaf voor mij wel de doorslag om juist die dag te bestellen.
 
*duimt*
Shawshank

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gisteren eindelijk normaal antwoord gehad van iemand die het wel wist, niks voucher of andere onzin van: ja we weten we niet, het is een actie van sony, de mederwerker zei, als je hebt gepre-ordered krijg je gewoon je koptelefoon samen met je telefoon opgestuurd, zelfs na de 18e, ik had hem de 20e, dus de smartphonecrew van deze forums bakken er echt niks van, ik heb er ook mee zitten chatten, ik werd alleen maar gefrustreerder door de domme antwoorden die ze mij gaven.
BoulanJur

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
XZ BINNEN

WAAAAAR IS MIJN VOUCHER?KOPTELEFOON?????????
*edit* VODAFONE ik heb op de 11e besteld!!!!!!????

HELEMAAL NIETS, en bedankt!

edit: niet vloeken ajb en minder hoofdletters dat komt schreeuwerig over zie huisregels
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Shawshank,

Wat jammer om te horen dat je zo teleurgesteld bent door de antwoorden die wij geven.
Wij krijgen onze informatie direct van de verantwoordelijke personen. Zelfs daar is op dit moment niet bekend of er een voucher of echt de hoofdtelefoon in het pakket zit. Dit wordt op dit moment nagevraagd zodat we je met zekerheid kunnen zeggen hoe het nu zit. Vreemd dat een medewerker dus bevestigt dat er een hoofdtelefoon in het pakket zit. Hopelijk hebben we hier straks wat opheldering over.
De verantwoordelijke persoon heeft aan ons ook uitgelegd dat de actie op de 18e gestopt is dus als je na de 20e besteld hebt lijkt de kans me klein dat er nog een hoofdtelefoon beschikbaar is.

Ik wil ook benadrukken dat dit een actie is van Sony uit en niet van Vodafone. Wij hebben dus geen invloed op de hoeveelheid hoofdtoestellen en de manier waarop ze uitgeleverd worden.

Ik hou je in ieder geval op de hoogte.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
BoulanJur schreef:
XZ BINNEN

WAAAAAR IS MIJN VOUCHER?KOPTELEFOON?????????
*edit* VODAFONE ik heb op de 11e besteld!!!!!!????

HELEMAAL NIETS, en bedankt!

edit: niet vloeken ajb en minder hoofdletters dat komt schreeuwerig over zie huisregels
Stuur me even bij hoge uitzondering een privé berichtje met je ordernummer, naam, adres, 06 nummer, klantnummer, geb.dat en laatste 4 cijfers reknr. Dan kijk ik het na.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Degene die uitsluitsel kon geven is er eerder dan verwacht 🙂

De hoofdtelefoon wordt inderdaad meegeleverd bij de bestelling. De actie gold alleen voor online bestellingen.
BoulanJur

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Sorry voor mijn uitlating, ik heb ondertussen een PM gestuurd. Wil even aangeven dat het doosje datis verzonden simpel te klein is om er een koptelefoon in te proppen dus waar jullie zulk nieuws vandaan halen is een raadsel. Ik wacht geduldig af totdat ik de koptelefoon binnen heb
Arina schreef:
Degene die uitsluitsel kon geven is er eerder dan verwacht 🙂
 
De hoofdtelefoon wordt inderdaad meegeleverd bij de bestelling. De actie gold alleen voor online bestellingen.
 
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Thanks, ik heb vervolgacties ondernomen. Ik zal je in PM beantwoorden als ik meer weet 🙂
Shawshank

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke nu snap ik er niks meer van Arina, uw collega zei zelfs , er zijn nog een paar koptelefoons over dus zelfs als je nu besteld(gisteren) krijg je er een, een ander collega zei: nee alleen de ore-orders, andere zegt weer tot de 18e, eentje zegt code/voucher, en de ander weer nee krijg je met pakketje mee, eentje wist zelfs niet dat die actie bestond, ik heb al serieus meer dan 6x gebeld, ik zei nog tegen een meneer, kunt u controleren of ik een koptelefoon krijg want het is nu nog niet te laat als ik bij hi bestel krijg ik er nog een, dus hij zei je krijgt er gewoon een, vandaar dat ik netjes aan het afwachten ben, zou naaistreek zijn als ik niks kreeg, kon ik iig optijd overstappen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic