Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Sony Xperia Z hoofdtelefoon pre-order actie

Hallo allemaal,

de laatste paar dagen is wat verwarring ontstaan over de details van de pre-order actie die bij de Sony Xperia Z zit. Het gaat dan om de actie waarbij je een MDR-1R hoofdtelefoon van Sony krijgt. We zijn daar voor jullie achteraan gegaan en bij deze wil ik graag wat duidelijkheid scheppen.

Allereerst een belangrijke mededeling: zoals vanaf het begin aangegeven is, gold bij deze actie een beperkte voorraad. Het eind van die voorraad is bereikt. Vandaar geldt deze actie vanaf vandaag niet meer bij Vodafone.

Voor welke bestellingen geldt de actie:


  • Deze actie geldt alleen voor pre-orders die online zijn gedaan.
    Hij geldt niet voor telefonische- of winkelbestellingen.
Tot wanneer gold deze actie:


  • Deze actie gold bij Vodafone tot 18-2-2013 (tot het middaguur)
Wie krijgt de hoofdtelefoon?


  • Bij alle online pre-orders die voor het einde van de actie zijn geplaatst krijg je de hoofdtelefoon.
Hopelijk schept dit wat duidelijkheid!
133 Reacties 133
zakelijkx

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik wacht ook met de klacht, tot er duidelijkheid is.
RoelS

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@ruitenbeek 1985

Ik ben nieuwe klant bij Vodafone en stond op het punt om mijn order te annuleren, tot ik (na een zeer negatieve enquête te hebben ingevuld) onverwachts de dag erop een mail kreeg dat ik een leveringsafspraak kon maken voor de volgende dag: donderdag 14 maart...zeer typisch.

Ik heb 15 februari online een preorder gedaan. Bij de levering op 14 maart zat de XZ en als verrassing ook de hoofdtelefoon.

De communicatie is hierin amateuristisch tekort geschoten. Uiteraard ben ik blij dat ik, als een van de weinige blijkbaar, toch kreeg waar ik voor betaald heb, maar ik ben uitermate teleurgesteld in de manier waarop. Ik heb veelvuldig contact gehad met de klantenservice en winkelbedienden die zelden correcte informatie tot hun beschikking hadden en bovendien dingen verzonnen om mij maar gerust te stellen.

Ik hoop dat Vodafone de gedupeerden alsnog levert naar afspraak, want ondanks dat ik wel een correcte (maar erg late) levering ontving, weet ik ook wel dat dit een kwestie van toeval is en dat ik anders net zo goed kon fluiten naar die hoofdtelefoon, naast de al verlate levering.
Rens008

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Maurice,

Tot op heden heb ik nog geen contact gekregen met de Vodafone Web-crew.
Is er al meer nieuws over mijn vraag (wanneer ik de koptelefoon zou krijgen i.v.m. verlenning op 14 feb.)?
Ik hoor nog steeds graag van je???
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Shawshank,

Je kunt ons het beste even via Facebook of Twitter benaderen. Dat is de snelste manier. Verwijs dan ook direct even naar dit forumtopic, dan kunnen we je klacht direct doorzetten.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Rens,

Waarom heb je geen contact kunnen krijgen?
Rens008

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste annabelle / maurice,
 
Jullie zouden voor mij informeren over de koptelefoon van de xperia z (van Sony t.w.v. €250,-). 
(online verlenging op 14 feb.), meerde e-mailtjes gestuurd, chats en via facebook contact opgezocht maar sinds woensdag 13 maart niets meer gehoord. 
 
Zie mijn posts op dit forum van woensdag 13 maart. Maurice (moderator) antwoord uiteindelijk op deze dag met: 
oensdag
 Hoi Rens, ik ben zo vrij geweest om je reactie in te korten omdat deze van dezelfde strekking waren. Ik heb je reactie wel in zijn geheel in een mail geplakt en ga ik deze naar een tweetal afdelingen sturen. Dit is op dit moment het enige wat ik voor je kan doen. Een mail schrijven en het laten uitzoeken wat er nu precies mis gaat. Ik hoop dat ik snel antwoord krijg van mijn collega's. 
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Rens! Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd:).
bartje

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dit is helemaal mooi, ik heb vorige week vodafone gebeld met de vraag wanneer ik de hoofdtelefoon krijg geleverd(hij zat niet bij mijn telefoon). Krijg ik te horen dat hij wordt nageleverd door sony, als ik in de berichten terug lees lijkt dit telkens meer op een fabeltje! Nu lees ik in jouw bericht dat hij bij jouw wel is bijgeleverd, en de klantenservice zegt dat ze dat niet meer deden! 
 
p.s. hebben hem op de zelfde dag besteld (15 feb) dus nu hoop ik voor vodafone dat hij aankomende week wordt geleverd, anders gaan we de klantenservice een tijd lang lastig vallen waar hij blijft!
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé bartje,

Ook voor jou; neem even contact met ons op via Facebook, Hyves of Twitter. Dan kunnen we kijken wat de status is en eventueel iets escaleren. Je mag verwijzen naar dit topic.
Shawshank

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, kan ik ergens een link krijgen en hoe en wat, stel iemand heeft geen fb of twitter, er zitten genoeg volwassenen bij die dat niet hebben, kan ik op een ander manier geholpen worden of facebooklink krijgen, want ieder keer als ik bel krijg ik zelfde gezeik.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Shawshank,

De personen die geen Facebook of Twitter hebben kunnen ons eventueel ook een berichtje sturen via Hyves. Daar zijn we namelijk ook actief. De overige klanten kunnen er ook voor kiezen om een e-mail te sturen naar onze klantenservice via My Vodafone. Hou er dan wel rekening mee dat het enkele dagen kan duren totdat je een reactie ontvangt. De link van onze Facebook pagina is: https://www.facebook.com/VodafoneNL.

Kardinaal

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Net een berichtje van een maatje gekregen, die heeft zijn xperia met voda abbo op de 23ste, die heeft vandaag zijn headphone binnen gekregen..

Misschien dat een mod kan vertellen hoe dit kan, neem aan dat wij hem dus ook kunnen verwachten..
Rens008

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Maurice/annabelle en de rest,
 
Via facebook is mij maandag dan toch een hoofdtelefoon toegewezen waar vervolgens en maandag middag de klantenservice mij mededelen dat ik geen koptelefoon meer zal ontvangen en vandaag wederom mij mede gedeeld is dat ik hem inderdaad niet zal ontvangen en dat ze mij foutief geïnformeerd hebben? 
Hoe kan het zo zijn dat mij aan 2 kanten een koptelefoon toegezegd wordt en bij de klantenservice tot 2 keer toe mij geen koptelefoon toe gezegd wordt? 
Waarom zit er zo veel verschil tussen jullie afdelingen en hoe zit het nu? 
(wederom naar de webcare gemaild en wacht op reactie, facebook) 
 
Kardinaal

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
En vanmiddag weer gebeld en nu werd er dus verteld dat ik geen recht heb op de hoofdtelefoon, ik word hier een beetje moe van. Wat ik eerder schreef een vriend van mij besteld op de 23ste vandaag wel de hoofdtelefoon ontvangen en ik besteld op de 21ste krijg hem dus niet.. Aub mods, help mij hiermee, vorige week werd er gezegd, tuurlijk geduld en hij staat erin bij u, en vandaag gewoon niet meer...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic