Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Sony Xperia Z hoofdtelefoon pre-order actie

Hallo allemaal,

de laatste paar dagen is wat verwarring ontstaan over de details van de pre-order actie die bij de Sony Xperia Z zit. Het gaat dan om de actie waarbij je een MDR-1R hoofdtelefoon van Sony krijgt. We zijn daar voor jullie achteraan gegaan en bij deze wil ik graag wat duidelijkheid scheppen.

Allereerst een belangrijke mededeling: zoals vanaf het begin aangegeven is, gold bij deze actie een beperkte voorraad. Het eind van die voorraad is bereikt. Vandaar geldt deze actie vanaf vandaag niet meer bij Vodafone.

Voor welke bestellingen geldt de actie:


  • Deze actie geldt alleen voor pre-orders die online zijn gedaan.
    Hij geldt niet voor telefonische- of winkelbestellingen.
Tot wanneer gold deze actie:


  • Deze actie gold bij Vodafone tot 18-2-2013 (tot het middaguur)
Wie krijgt de hoofdtelefoon?


  • Bij alle online pre-orders die voor het einde van de actie zijn geplaatst krijg je de hoofdtelefoon.
Hopelijk schept dit wat duidelijkheid!
133 Reacties 133
martijn74

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
had telefoon 15-2-2013 besteld.. krijg gisteren te horen dat ik niet op de lijst sta!!!  
Terwijl de eerste mailtjes die ik stuurde mij werd beloofd dat er een headset bij zou zitten, ook nu ik weer alsnog de bevestiging hier in het forum tegenkwam.
Krijg dus geen headset en zou nu nog 2 weken moeten wachten op mijn toestel!!!  echt ongelooflijk.... frustrerend....  
heb toestel maar geannuleerd, wat een enorme slechte organisatie bij vodafone...
 
 
 
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
martijn74 schreef:
had telefoon 15-2-2013 besteld.. krijg gisteren te horen dat ik niet op de lijst sta!!!




Ow, balen. Neem even contact op met 24/7 Web Crew via Facebook of Twitter om dit na te laten kijken.
martijn74

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
24/7 web crew?  heb gekeken, weet niet hoe je daar komt?,.... zou jij me niet kunnen helpen dit probleem op te lossen astrid? of is dit niet op te lossen?  ik snap er nog steeds helemaal niets van...  telkens word bevestigd dat de pre-orders tot de 18e liepen met headset mdr-1 en heb toch echt de 15e besteld.......
 
 
martijn74

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Astrid,
 
o ja, hier is mijn besteldnr.  
 
Beste Dhr ....,

Je hebt op 15-02-2013 een bestelling geplaatst op de website van Vodafone onder bestelnummer: ONLINE-20130215-125116467-58. 
 
mvg martijn
JohanM

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Koptelefoon is binnen.
Ik als verlenger had al mn Xperia Z en moest wachten op mn koptelefoon.
Nu, precies een week later is ie er, zoals beloofd.
Dank u, ik ben er blij mee!
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
martijn74 schreef:
24/7 web crew? heb gekeken, weet niet hoe je daar komt?,.... zou jij me niet kunnen helpen dit probleem op te lossen astrid? of is dit niet op te lossen? ik snap er nog steeds helemaal niets van... telkens word bevestigd dat de pre-orders tot de 18e liepen met headset mdr-1 en heb toch echt de 15e besteld.......


Ik zou je heel graag helpen, maar er zijn meer gegevens nodig om dit voor je na te kunnen kijken.
Hier heb je de linkjes naar 24/7 Web Crew: Twitter en Facebook . Hou je me wel op de hoogte?
bns88

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vorige week mij xperia z binnengekregen, 4 februari telefonisch verlengd. Las in de eerste post van dit topic een aantal weken geleden dat ik mijn headset dus kon vergeten, aangezien het om een telefonische verlening ging. Jammer, maar helaas.
Tot mijn grote verbazing heb ik vandaag alsnog de headset binnen gekregen. Om het allemaal wat verwarrender te maken dus;-)
ormagon

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ook ik heb vandaag mijn koptelefoon in ontvangst mogen nemen, top!
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Kijk eens aan! Lang gewacht, maar uiteindelijk is het wel beloond.
Veel plezier met jullie hoofdtelefoons bns88 en ormagon

ererer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb het toestel netjes op de 28e gekregen bij mijn verlenging. Hier zat helaas niet de headset bij, terwijl ik daar volgens mij wel voor in aanmerking kwam. Heb hier inmiddels uitgebreid contact over gehad met de telefonische klantenservice. Meerdere keren gebeld, meerdere antwoorden gehad, waarvan veel foute antwoorden. Ook vriendelijke medewerkers en minder vriendelijke medewerkers, maar altijd rustig gebleven ondanks de onzekerheid die wordt gecreeërd.
 
 
Zo is mij eerst verteld dat er een voucher bij zou horen te zitten. Een andere keer is mij verteld contact op te nemen met Sony omdat dit een actie van hun is. Sony verwees mij uiteraard direct terug naar Vodafone. Hierop weer gebeld en toen is mij verteld dat ik een klachtenbrief moet schrijven naar "special services".
 
Zoekend naar lotgenoten kwam ik hier toevallig langs en er zijn mij gelukkig een aantal dingen duidelijk geworden via de moderators, waarvoor dank! Ik weet nu bijvoorbeeld dat ik recht heb op een headset, gezien ik op de 17e online heb verlengd en ook dat de headset bij verlengingen wordt nagezonden.
 
Toch maak ik mij nog zorgen om de volgende zaken: ik heb tot op heden geen enkele bevestiging of bericht voor mij persoonlijk dat ik een headset krijg. Er wordt hier bijv gesproken over wel/niet op de lijst staan terwijl ik niet weet van het bestaan van deze lijst.
- Kan er voor mij worden uitgezocht of ik hier op sta/ recht heb op de headset en dit als zodanig staat geregistreerd?
- Moet ik in mijn geval zelf actie ondernemen (brief schrijven zoals werd gesteld) of is dit niet nodig?
 
Hoop dat jullie wat onzekerheid kunnen wegnemen, ben al jaren een goede klant en wil dat graag blijven!
 
Groetjess
BoulanJur

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Vodafone Bedank:D, dat is uiteindelijk nog heel snel gegaan. Echt een prachtige doos met een prachtige koptelefoon. Oke er was wat onduidelijkheid, uiteindelijk is het allemaal goed afgelopen. Bedankt 🙂
BoulanJur
Shawshank

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb net weer gebeld, eerst moest ik bij sony een formulier invullen, heeft totaal geen zin want die sturen mij weer terug, en nu na beetje research gaf hij aan dat de koptelefoons worden nageleverd voor de mensen die voor de 25e besteld hebben, ik had de 20e gepre-orderd, ik heb nu al 4keer telefonisch bevestiging gehad dat ik de koptelefoon krijg, JUIST voor de koptelefoon had ik besteld en zelfs de 20e vroeg ik nog, KRIJG ik de koptelefoon zeker? Want als ik hem nu bij tmobile bestel krijg ik hem nog en annuleer ik die van vodafone, ik wou zeker weten of hij niet op was, 2vodafone mederwerkers bevestigden dat ik er SOWIESO een kreeg, dus nu maar afwachten en anders regelen jullie maar een korting van 250 euro ,want zoveel is de koptelefoon waard, goeie service zeg hier, 90% van de klanten snappen er niks van. Onduidelijkste actie en service ooit.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
ererer schreef:
(...)Toch maak ik mij nog zorgen om de volgende zaken: ik heb tot op heden geen enkele bevestiging of bericht voor mij persoonlijk dat ik een headset krijg. Er wordt hier bijv gesproken over wel/niet op de lijst staan terwijl ik niet weet van het bestaan van deze lijst.
- Kan er voor mij worden uitgezocht of ik hier op sta/ recht heb op de headset en dit als zodanig staat geregistreerd?
- Moet ik in mijn geval zelf actie ondernemen (brief schrijven zoals werd gesteld) of is dit niet nodig?
(...)
Vreemd dat je nog niets hebt gehoord.
Via het forum kunnen we dit niet voor je controleren. Er zijn hiervoor namelijk meer (persoonlijke) gegevens nodig. Stel je vraag even via Facebook of Twitter. Dan kunnen mijn collega's het voor je nakijken.
MirandaS

Gedreven Liefhebber
  • 37Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Shawshank,

Via het forum kunnen we dit niet voor je controleren. Er zijn hiervoor namelijk meer (persoonlijke) gegevens nodig. Zou je je vraag even via Facebook of Twitter willen stellen? Dan kunnen mijn collega's het voor je nakijken en ontvang je zo snel mogelijk een antwoord op je vraag.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Kijk eens aan. Een mooi excuus voor een feestje.
Veel plezier met je Headphones

janwolfard

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
In de Vodafonewinkel te arnhem hier navraag over gedaan. Dit kon ook in de winkel werd mij gezegd. Dus pre order geplaatste. Tot op heden nog helemaal niets. En bedankte Vodafone Arnhem voor slechte info. Nogmaals wat gaat Vodafone hier aan doen?
Basbus

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Shawshank schreef:
Ik heb net weer gebeld, eerst moest ik bij sony een formulier invullen, heeft totaal geen zin want die sturen mij weer terug, en nu na beetje research gaf hij aan dat de koptelefoons worden nageleverd voor de mensen die voor de 25e besteld hebben, ik had de 20e gepre-orderd, ik heb nu al 4keer telefonisch bevestiging gehad dat ik de koptelefoon krijg, JUIST voor de koptelefoon had ik besteld en zelfs de 20e vroeg ik nog, KRIJG ik de koptelefoon zeker? Want als ik hem nu bij tmobile bestel krijg ik hem nog en annuleer ik die van vodafone, ik wou zeker weten of hij niet op was, 2vodafone mederwerkers bevestigden dat ik er SOWIESO een kreeg, dus nu maar afwachten en anders regelen jullie maar een korting van 250 euro ,want zoveel is de koptelefoon waard, goeie service zeg hier, 90% van de klanten snappen er niks van. Onduidelijkste actie en service ooit.
Exact hetzelfde probleem alleen precies op de 18de besteld. Lekker vodafone. Overigens ook nog steeds mijn toestel niet binnen.
Kardinaal

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb vanochtend gebeld hoe het nu zat, een medewerker wilde me dus afwimpelen met het verhaal dat ik naar de sony site moest gaan, heb dus gezegd dat dat niet ging werken dat daar op het voda forum al genoeg over geschreven was.. Ze vroeg of ik een momentje had om het uittezoeken en kwam na 15 minuten met het antwoord dat ze niet wist wanneer dat ze uitgeleverd werden maar dat de actie tot de 25ste duurde en dus niet de 18de die hier word aangegeven, mij is dus nu verteld dat ik recht heb op 1 en dat deze eraan komt (21ste besteld)..
Basbus

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Kardinaal schreef:
Ik heb vanochtend gebeld hoe het nu zat, een medewerker wilde me dus afwimpelen met het verhaal dat ik naar de sony site moest gaan, heb dus gezegd dat dat niet ging werken dat daar op het voda forum al genoeg over geschreven was.. Ze vroeg of ik een momentje had om het uittezoeken en kwam na 15 minuten met het antwoord dat ze niet wist wanneer dat ze uitgeleverd werden maar dat de actie tot de 25ste duurde en dus niet de 18de die hier word aangegeven, mij is dus nu verteld dat ik recht heb op 1 en dat deze eraan komt (21ste besteld)..

Serieus? Ik heb de 18de in de namiddag besteld en mij wordt gewoon verteld dat ik pech heb.

Zou een admin dit even uit willen zoeken aub.
Rens008

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik wordt van het kastje naar het muur gestuurd. Maar goed dat ik alles (op telefoongesprekken na) op papier heb.

Van de e-mail naar de chat, vervolgens naar facebook terug naar de chat, van de chat naar dag er op (omdat deze afdeling niet aanwezig is) en ga zo maar door.
De afgelopen 2 keer is mij verteld dat dit ging op een op=op actie en zolang deze niet bevestigd was op de factuur, je geen recht hebt op de koptelefoon omdat je hem er gratis bij kreeg en je hier niet voor had betaald. 

Wanneer ik vroeg ofdat ik dan eerder had moeten bestellen wordt er geantwoord met ja en op de vervolgvraag hierop (hoe komt het dat andere mensen die na mij verlengd hebben wel een koptelefoon ondertussen hebben gekregen) antwoorde ze ofdat ik hier postcodes van heb. ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic