Beste Vodafone,
Ik was op zoek naar een nieuwe provider en telefoon.
Toen ben ik op de site van vodafone terecht gekomen, en zag een mooie pre-order deal met de nieuwe sony.
Ik heb netjes een bestelling online gedaan op jullie site vodafone.nl, een dag later een mailtje terug met de bevestiging.
Dit heb ik gedaan op 14-02-2013.
Als eerste moet ik zeggen dat jullie helpdesk wel erg matig is, ik heb twee keer gebeld met de vraag hoe het zit, en van iedereen krijg ik andere antwoorden, de een zegt ze zijn nog niet binnen en de ander zegt weer je krijgt geen koptelefoon etc.
Is het nou zo moeilijk om aan iedereen te laten weten wat de status is van een bepaalde soort telefoon, en op het forum lees ik maar komt ernaan komt goed enz, en ondertussen horen we maar niks en zien we niks.
Ik wacht nog steeds op een telefoontje om een afspraak te maken voor levering, en als ik die vandaag niet meer krijg dan moet ik helaas maar naar een andere provider, echt jammer dit.
En de vraag nogmaals als ik het online besteld heb krijg je dan wel of niet gelijk de koptelefoon meegeleverd.
Ik hoop dat vodafone nu is wat duidelijkheid geeft en actie onderneemt, terwijl alle andere providers alles al uitleveren.
Ik neem aan dat jullie graag een nieuwe klant erbij willen hebben.
Alvast bedankt