schreef:
Hi KroegPraat,
Ik snap dat je het idee hebt dat je niet verder komt. Maar waarom ga je dan niet naar een Phonehouse winkel of een andere GSM winkel in Leiden. Er zijn er zoveel, daar moet er toch wel eentje zijn die hem verkoopt en je hem bekijken kan? In deze winkels kan je vaak ook gewoon je abonnement verlengen bij Vodafone omdat dit bedrijven zijn die als tussen persoon fungeren. Zoals Marc- ook al adviseerde in zijn vorige berichtje.
Het is natuurlijk erg vervelend dat het toestel zo moeilijk te bekijken is, maar zelf ben ik wel blij dat winkels de regel hebben om een toestel niet uit de verpakking te halen om deze aan iedereen te laten zien. Als ik zelf een nieuwe telefoon koop dan wil ik ook graag dat die nieuw uit de doos komt en niet door jan en alleman is vast gepakt (of misschien wel al is gebruikt, zonder dat je het weet). Daar valt natuurlijk wel iets voor te zeggen, hoe vervelend het nu voor jou ook is.
Maar probeer eens een andere GSM winkel, zeker in Leiden moet dit toch geen probleem zijn. In ieder geval wel veel succes gewenst met het vinden van de juiste toestel.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.