Ik heb een tijd gewacht om reactie te geven maar hier is die dan.
Er is geen enkele sony gsm meer in de winkels van vodafone en ook op de site zal je er geen een meer vinden. Datum 02-05-2018
Dus de reactie van Serkan Moderator is onjuist.
Hier ook even een review van
www.droidapp.nlBeoordelingDe testperiode van de Sony Xperia XZ2 review zit erop. Ik kan hier kort over zijn; de Sony Xperia XZ2 is een geweldige smartphone. Geen enkele smartphone is perfect, maar de XZ2 doet erg zijn best dit wel te zijn. Ik gaf het eerder al aan, en blijf het benadrukken; de Xperia-toestellen van Sony zijn absoluut ondergewaardeerd en dat is zonde. De batterijduur van het toestel is overduidelijk beter dan de Galaxy S9 en misschien wel (één van) de beste in dit segment. Daarbij zet de camera perfecte prestaties neer en geldt dit ook voor de snelheid van het toestel.
De plaatsing van de power-button is nog wel een dingetje. Hoewel het steeds meer went, wordt deze bij het vasthouden nog wel eens ingedrukt met je handpalm. We waren huiverig voor de plaatsing van de vingerafdrukscanner, maar zelfs dit went. De Sony Xperia XZ2 is dus een toestel waar je even aan moet wennen. Daar tegenover staat wel dat je een geweldig toestel hebt, waarbij bekend is dat Sony een goed updatebeleid heeft.
Misschien zou het helpen als alle mensen die een contract hebben bij Vodafone en een sony gsm ,hun contract op zouden zeggen.
Benieuwd naar reacties.