dilyas

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sony Xperia T

Al een maand lang wacht ik tot ik m'n abonnement kan verlengen en de Sony Xperia T kan halen. Kan ik nu eindelijk m'n abonnement verlengen is de Xperia T ineens nergens meer op de site te vinden, alleen de Xperia P die ik overigens niet wil. Hoe zit het daarmee??
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
dilyas schreef:
Wordt de Xperia T alleen via Vodafone.nl niet meer aangeboden? Als ik naar een Vodafone winkel zou gaan, kan ik 'em daar dan wel krijgen, of daar ook niet?

Ik verwacht niet dat het toestel nog verkrijgbaar zal zijn direct bij Vodafone ook niet in de winkels.

Bekijk in context

3 Reacties 3
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hoi diyas,

De Sony Xperia T zal niet meer worden aangeboden via Vodafone.nl.
Je zou deze eventueel wel met een Vodafone abonnement kunnen bestellen via bv Belcompany of Phonehouse.

dilyas
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wordt de Xperia T alleen via Vodafone.nl niet meer aangeboden? Als ik naar een Vodafone winkel zou gaan, kan ik 'em daar dan wel krijgen, of daar ook niet?
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
dilyas schreef:

Ik verwacht niet dat het toestel nog verkrijgbaar zal zijn direct bij Vodafone ook niet in de winkels.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic