hybris132

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[Sony Ericsson Xperia S] BloX activeren

Hey,

Ik had voor de Sony Xperia S een Blackberry. Ik gebruikte een vodafone prepaid sim kaart, in combinatie met blackberry bloX internet. Nu heb ik een Sony Xperia S gekocht en heb ik de simkaart laten omruilen voor een microsim en in het toestel gezet. Ik heb vervolgens geprobeerd om BloX (web BloX) (niet de Blackberry BloX) aan te zetten. Telkens als ik dat probeer dan krijg ik een smsje waarin staat:
"Vodafone info: Op je huidige tarief kun je deze Vodafone dienst niet gebruiken. Bel 1200 en vraag naar een adviseur. " Enig idee hoe dit op te lossen is? Ik heb genoeg beltegoed. Het enige wat zou kunnen is dat het niet geactiveerd kan worden omdat mijn Blackberry BloX pas over 2 dagen verloopt (ik heb wel op uitzetten gedrukt in MyVodafone).

Alvast bedankt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Hallo hybris,
 
spijtig dat het nog niet wil lukken.
 
Maar je geeft zelf al 2 correcte antwoorden in je eigen post 😉
 
- Bel met 1200, daar kan men de huidige BloX definitief verwijderen en de nieuwe direct voor je aansluiten
 
- Inderdaad, de BB BloX is hetgeen dat in de weg zit.
 
Ik zou voor de snelste weg kiezen als ik jou was en inderdaad dat telefoontje even plegen, dan kunnen ze je meteen helpen.
 
Succes!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Hallo hybris,
 
spijtig dat het nog niet wil lukken.
 
Maar je geeft zelf al 2 correcte antwoorden in je eigen post 😉
 
- Bel met 1200, daar kan men de huidige BloX definitief verwijderen en de nieuwe direct voor je aansluiten
 
- Inderdaad, de BB BloX is hetgeen dat in de weg zit.
 
Ik zou voor de snelste weg kiezen als ik jou was en inderdaad dat telefoontje even plegen, dan kunnen ze je meteen helpen.
 
Succes!
hybris132
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey Martin, dat ga ik dan maar doen. Bedankt voor het bevestigen van mijn vermoedens ;).
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Laat je nog even weten of het gelukt is?
 
Dank je.
hybris132
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey Martin,
 
Bellen met 1200 bleek uiteindelijk toch niet nodig te zijn. Ik moest wachten tot mijn Blackberry BloX weg was, terwijl ik deze wel had gedeactiveerd. Maar goed, het werkt nu.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic