azamc

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Snelheid verlaagd naar 64kbs ondanks onbeperkt data

L.S.,
2 weken geleden heb ik twee zakelijke nummers van sim only naar een abo met toestel omgezet. Hierbij heb ik 3 maanden onbeperkt data in NL. Sinds afgelopen maandag is de snelheid van beide nummers verlaagd naar 64kbs omdat ik volgens my vodafone door mijn databundel heen zou zijn.
Vanaf dinsdagochtend ben ik bezig om dit probleem opgelost te krijgen. Inmiddels zitten we op zaterdag en het probleem is er nog steeds. Volgens de klantenserice zal dit probleem heel snel opgelost zijn. Ik weet niet wat de defnitie van heel snel is voor vodafone maar dit is echt schandalig.

Ik weet niet meer waar ik moet zijn en vandaar dit bericht hier.
Ik stel vodafone in gebreke in het niet nakomen van een of meerdere diensten.
Op basis van artikel 17.1 wil ik mijn contracten per direct ontbonden hebben met nummerbehoud.

Artikel 17 Beëindiging van de Overeenkomst
17.1 Partijen kunnen een Overeenkomst of een deel daarvan te allen tijde ontbinden met behoud van recht op schadevergoeding, indien de andere partij toerekenbaar in de nakoming van één of meer wezenlijke verplichtingen tekortschiet en in verzuim verkeert.

vodafone is toerekenbaar tekortgeschoten in het nakomen van een of meer wezenlijke verplichtingen.

2 Reacties 2
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hoi azamc,

Op het forum kunnen we je hier helaas niet bij helpen.
Ik raad je dan ook aan om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat zij kunnen kijken wat ze voor je kunnen betekenen.
Je kunt bellen naar 0800-0094 of contact met ons opnemen via Facebook, Twitter of de chat.

Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic