Lizaa

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Snap het niet meer abbo smart

Goedendag,

Ik heb een smart abbo icm een iPhone.
Ik heb mijn 60 dagen internet al opgemaakt, en ga nu weer voor 2 weken naar het buitenland.

Eind vorig jaar heb ik een gigantisch hoge rekening gehad, terwijl ik een sms van jullie had gehad dat zodra mijn 60 dagen op waren ik voor 2 euro per dag gebruik kon maken van internet (het gaat alleen om whatsapp, dus veel mb's zijn het niet, waar die rekening vandaan kwam?)

En waarom zit er geen data limiet qua kosten op dit abbo?

Kunt u mij misschien vertellen hoe het nou zit? Is er de verleden keer een fout gemaakt, of klopt deze sms niet?

Aankomende 2 weken zou ik graag weer gebruik willen maken van internet in het buitenland, dus ik hoop op een spoedig antwoord
3 Reacties 3
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Lizaa,

Het is helaas niet mogelijk om een datalimiet in te stellen bij een Smart abonnement.

Het klopt dat er een roamingtoeslag wordt berekend nadat je je bundel 60 dagen in het buitenland hebt gebruikt. Je gaat dan €2,- per dag betalen

Lizaa
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank u wel voor het antwoord.

Hoeveel mb en minuten heb ik dan? Gewoon mijn bundel of 35 mb per dag?
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Lizaa,

Zit je langer dan 60 dagen in het buitenland (in het zelfde contractjaar), dan betaal je alleen € 2,00 per dag extra om op dezelfde manier gebruik te maken van je abonnement.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic