Jef1984

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Smsjes komen niet binnen. Versturen en bellen lukt wel

Goedenavond,

 

Sinds een paar uur komen smsjes bij mij niet meer binnen.

 

Ik heb de telefoon al opnieuw opgestart, sim in een andere telefoon geprobeerd maar helaas zonder resultaat

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Jef1984 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dan zou ik morgenochtend even contact opnemen met de klantenservice. Je kan ze dan bellen, of als je nu al wil, kan je ook kijken of ze nog via een chat te bereiken zijn. Meer informatie over contact opnemen met klantenservice, zie hier. Vraag ze je nummer te resetten, dan zal het denk ik wel weer werken. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Jef1984,
Goed dat je hiervoor gelijk aan de bel trekt. Er is niets vervelender als er iets niet werkt. Je geeft aan dat je geen SMS kunt ontvangen. Gaat het om een SMS vanuit een bedrijf of een 06 nummer?  Fijn om te horen dat versturen van een SMS en bellen wel lukt. Kun je ook gebeld worden? 
 

Jef1984
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel, ik heb de klantenservice vandaag gesproken en ze hebben een case aangemaakt voor de technische dienst. Het blijkt dat mijn sim niet meer registreert op het netwerk. Ik kan wel bellen en zelf smsen alleen komen de smsjes niet meer binnen

Jef1984
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel, ik heb de klantenservice vandaag gesproken en ze hebben een case aangemaakt voor de technische dienst. Het blijkt dat mijn sim niet meer registreert op het netwerk. Ik kan wel bellen en zelf smsen alleen komen de smsjes niet meer binnen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te lezen dat er al een onderzoek is aangemaakt. Als de SIM niet meer op het netwerk geregistreerd staat, dan kun je ook niet bellen etc. Ik vermoed dan ook dat er iets anders aan de hand is. Laten we afwachten wat uit het onderzoek komt. Mocht je een update krijgen over het onderzoek, laat het ons ook weten! Ik ben heel benieuwd wat hier uitkomt @Jef1984

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels een update ontvangen over het onderzoek @Jef1984? Kun je inmiddels weer SMS'jes ontvangen? Ik hoor graag of het opgelost is of als het issue nog in onderzoek is. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic