Svenja1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Smsen naar Nederlands nummer in het buitenland

Hallo, ik heb een Red abbomoment.

Nu is het zo dat mijn vriend momenteel op vakantie is in Frankrijk. Hij heeft een NEDERLANDS nummer. Kost het sms naar hem extra geld of valt dit binnen mijn abbomoment omdat hij een Nederlands nummer heeft?

Bij de informatie over smsen en bellen naar het buitenland staat namelijk wel dat voor het bellen naar een Nederlands nummer in het buitenland wel de gewone Nederlandse tarieven gelden.
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Als je sms't naar een Nederlands nummer betaal je tot aan de grens (dus de kosten binnen Nederland zoals je aangeeft). Zo
Het nummer in het buitenland betaald de rest Svenja1
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
Svenja1

Jij betaalt voor het bellen en smsen naar je vriend je normale tarief/ vanuit je abonnement.

Echter houdt er rekening nee dat wanneer jij je vriend belt dit vanuit jouw bundel gaat maar voor je vriend extra kost.... een sms ontvangen is voor hem gratis

Je kunt eenvoudig denken: jij weet niet of een Nederlands nummer in het buitenland is, dus zou wel erg gemeen zijn jou voor de kosten op te laten draaien ????
Echter de persoon met het Nederlandse nummer in het buitenland heeft de keuze om het telefoongesprek aan te nemen, sms weet degene ook niet dat hij gaat ontvangen ????

Hopelijk is het je zo duidelijk ☺????

Groetjes,
Daims

Svenja1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
daims,

Heel erg bedankt! Dit maakt het een stuk duidelijker haha! ☺
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic