CharlieHaakman1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Smsen en bellen.

Ik heb een blackberry curve 8250. maar als ik wil smsen dan krijg ik ongeidentificeerde abonnementhouder in beeld.
Daardoor kan ik niet smsen of bellen. Ik had al contact opgenomen met jullie, en ik moest mijn serviceboek helemaal verwijderen en na een half uur moest ik de mobiel weer opnieuw opstarten door de batterij eruit te halen. Ik heb dat nu ongeveer 2 keer gedaan en nu doet mijn hele internet het niet meer behalve mijn ping. Daarna heb ik het nog een paar keer gedaan maar er gebeurd nu niks meer. ik snap er niks van. Ik heb gedaan wat jullie zeiden en nog doet hij het niet.
 
Met vriendelijke groet Charlie Haakman
1 Reactie 1
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Inmiddels heb ik het al bij vele berichten geplaatst: Je moet de helpdesk een case aan laten maken. Jouw toestel zet een 2e dataverbinding op en dat veroorzaakt dit probleem. De 2e-lijns helpdesk kan die verbinding uitschakelen, daarna ontvang jij een sms, haalt de accu even uit je toestel en alles werkt weer.

Verzoek aan de moderators: Maak de post van mij met de uitgebreide uitleg sticky in dit Blackberry sub-forum, zodat iedereen die hierover post gewoon een linkje naar die sticky kan krijgen, in plaats van dat ik het iedere keer opnieuw moet typen 😉

MOD Edit.
@Martin,

Thanks man!
Is sticky gemaakt
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic