Graag contact met Cecilia communiteit moderator
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @gerardhutting, goedemorgen!
Ik zie dat je mij al een privébericht had gestuurd! Ik heb hier zojuist op gereageerd 🙂
Hi @gerardhutting, goedemorgen!
Ik zie dat je mij al een privébericht had gestuurd! Ik heb hier zojuist op gereageerd 🙂
Hoi @Cecilia
Nu heb ik natuurlijk de vraag, welk antwoord heb je hierop gegeven?
Is het mogelijk om deze sms verificatie uit te zetten en om welke sms gaat het dan?
Altijd leuk om als gebruikers onder elkaar te weten wat nu de exacte vraag was en het antwoord 😉
Jij bent ook maar vroeg bij de pinken op deze 1e Kerstdag @Energieboy 😛 Het gaat om de SMS met betrekking tot het inloggen in My Vodafone/Mijn Ziggo (tweestapsverificatie).
Het gegeven antwoord:
Deze tweestapsverificatie is ingesteld ter extra beveiliging. Een ingesteld 'vertrouwd apparaat' blijft 3 maanden actief zodat je gedurende die 3 maanden niet meer met een sms code hoeft in te loggen via dat apparaat. Ik kan het eventueel voor je uitzetten, maar omdat het ter extra bescherming van je account dient is dat niet wat we adviseren. Mocht je het echt graag uitgeschakeld willen hebben, dan regel ik dat voor je.
Hi, heel graag uitzetten.
Groet, Gerard Hutting
Hi Cecilia, kun je mijn tweestapsverificatie via sms alsjeblieft uitzetten. Heb je nog gegevens van mij nodig? Groet, Gerard Hutting
Ja, lekker vroeg hè. En ook al zo alert 🤪
De klant wil het toch uit laten zetten @Cecilia. Is dit met de kerstdagen ook mogelijk 😜😉. Hele fijne feestdagen!
Gekke vraag aan @gerardhutting
Waarom wil je het uit hebben? Ook als het beter is voor je beveiliging, zoals Cecilia het beschreef. Je hoeft niet te zeggen hoor, maar ben gewoon benieuwd 😊. Vrolijk kerstfeest 🎅🏻
@gerardhutting Bedankt voor jouw privébericht met aanvullende informatie ter verificatie. Ik heb de tweestapsverificatie voor je uitgezet. Wil je het op een later moment toch weer aanzetten dan is dit mogelijk! Je hoeft dan maar een gil te geven 🙂 We moedigen het namelijk alleen maar aan om het aan te hebben staan.
@Energieboy en @gerardhutting
Ik kan inloggen, echter zie niet de mij toegezonden simkaart met nummer 8931.4403
0204.7135.377.
Kun je dat oplossen.
Ik zie alleen mijn geblokkeerde gestolen sim
Graag hulp
Fijn, Iban inloggen, e hier zie alleen mijn geblokkeerde sim.
Niet de mij toegezonden nieuwe sim met nr
**Simkaart nummer verwijderd door moderator wegens privacy**
Kun je dat oplossen?
@gerardhutting Fijn dat het is gelukt om nu in te loggen. Ik lees terug dat je simkaart inderdaad is geblokkeerd, vandaar dat je ook de tweestapsverificatie natuurlijk uit wilde hebben. Je hebt gisteren een e-mail ontvangen omtrent de aanvraag van een nieuwe simkaart. Hierin is aangegeven dat het niet mogelijk is om een simkaart te verstrekken/activeren wanneer we de contractant niet volledig kunnen verifiëren door middels van een SMS code. Bij jou ligt de situatie nog iets lastiger, omdat je niet in Nederland verblijft. Een Italiaans nummer kunnen wij hiervoor niet instellen en ook versturen wij geen bestelling naar het buitenland.
Ik raad je aan om via deze mailwisseling te reageren, want ik heb helaas niet de rechten hiervoor en het strookt ook niet met de informatie die je gisteren per e-mail hebt gekregen.
Hi, Cecilia
De nieuwe simkaart is naar mijn huisadres gezonden.
Mijn dochter heeft dat pakket naar mij in Italië gestuurd.
Het kan in Deze millieu- bewuste tijd toch niet zo zijn, dat ik moet reizen naar NL op en neer om een simkaart te activeren.
Vreemd: waarom staat de mij toegezonden nieuwe simkaart er niet bij.
Graag hulp, Gerard
Is het mogelijk mijn 06 nummer te handhaven door prepaid te gaan gebruiken??
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.