Sylvia1983

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sms verdubbelaar iphone

Hoi,

Heb gisteren mijn nieuwe iPhone gekregen en ben er meteen mee aan de slag gegaan. Nu heb ik dubbel sms aan verzonden naar 4000 maar hoor ik daar een bevestiging van te krijgen of is het meteen oke? Ik zie ook niets extra staan in my Vodafone dus ben vraag me af of het zo oke is?

Alvast bedankt!
7 Reacties 7
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Sylvia1983,

Op een iphone bundel is de blox dubbel sms niet aan te sluiten..
Je zou eventueel wel kunnen kijken voor een blox zorgeloos sms.

Groetjes,
roy
Vodafone Forum Team
lieflottje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
op de website staat van wel?

iPhone 150€29,50150/300*

* Geldig na activatie dmv "dubbel sms aan" naar 4000

Maar nav jou antwoord, begrijp ik dus dat je bij een Iphone abonnement wel dus de zorgeloos sms blox kan toevoegen? dit kan ik namelijk nergens terug vinden op de website.
Ik wil namelijk graag een Iphone abonnement maar bellen, doe ik amper, smsen daarentegen wel. Voor mij zou het dus absoluut niet voordelig zijn als ik geen blox toe kan voegen..

Hoop dat jij me meer duidelijkheid kan verschaffen?

groetjes lotte
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
hey hey
sorry voor de late response...

zou je me in een pm jou 06nummer kunnen sturen? kan ik namelijk even voor je kijken.

groetjes,
Roy
Robert_Verwijk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Roy,

ik ben van mening dat je het antwoord even moet bijstellen of vodafone verstrekt verkeerde info zie link onder:

http://www.vodafone.nl/iphone/abonnementen_voor_iphone/?cmpid=00064_|iphone_4_e|iphone_4|iPhone%204

wil zelf misschien verlengen bij Vodafone maar wens wel de juiste info van jullie!

in afwachting van uw reactie,

Met vriendelijke groet,

RRP Verwijk
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
hey iedereen,

website heeft toch gelijk. zojuist een test nummer gevonden en hierop blijkt deze gewoon aan te sluiten.

Groetjes,
Roy
jantiemen1987

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar als ik het nu goed begrijp en ik wil graag de Iphone 8Gb met Iphone 150, krijg ik na het sturen van een sms 'DUBBEL AAN' naar 4000 het dubbele aantal smsjes?
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
hoi jantiemen,

Zo ong. Die dubbel sms zorgt dat 1 belminuut 2 smsjes zijn. normaliter is het 1 belminuut is 1 sms.

Groetjes,
Roy
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic