Lhb4209

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sms over betaalde dienst games4mobile

Gistermiddag rond half 6 kreeg ik overwachts een sms'je van vodafone, waarin stond dat ik me zou hebben aangemeld voor een betaalde dienst van €5 per week van de website games4mobile.

Ik had nog nooit van deze website gehoord, en zeker geen abbonement voor iets afgesloten. Toen ik op payinfo ging kijken bleek het zelfs om twee websites te gaan; Games4Life en TotalGamingSite, voor beide zou ik een abbonement hebben van €5 per week.

Ik heb me voor beide uiteraard direct afgemeld en betaalde diensten op mijn nummer geblokkeerd. Ik vraag me af hoe het kan dat ik dit ineens kreeg, en hoe ik ervoor kan zorgen dat ik dit niet hoef te betalen. Nogmaals, ik ken deze websites niet, heb nog nooit zo'n soort website bezocht en helemaal geen abbonementen afgesloten. Op het moment dat ik de sms ontving was ik bezig met het veranderen van het notificatie geluid van m'n telefoon; niks bijzonders.

Kan iemand mij vertellen hoe dit kan, en hoe ik er vanaf kom?
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Lhb4209
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Hier zijn eigenlijk al verschillende topics over geopend. Het beste wat je kan doen is in de zoek balk van de community zoeken naar het woord Health of zoeken naar het woord games4life of betaalde sms.

Daarnaast adviseer ik je om deze topic te lezen. Deze geeft je alle informatie die nodig is: https://forum.vodafone.nl/abonnementen-2/betaalde-sms-of-internetdiensten-259354

Op deze pagina staat ook hoe je bezwaar kunt maken bij Vodafone om het geld terug te krijgen. Ze gaan dan een onderzoek instellen. Je hebt je nu uitgeschreven via PayInfo, je bent er dan nu ook direct van af!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heb je je afgemeld via payinfo Lhb4209 ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic