redtband

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sms ontvangen als je limiet bijna gehaald hebt. Buiten je bundel gaan

Ik heb even een vraagje. Wij hebben een gezin abonnement van Vodafoon. 4 nummers. Op maar 1 nummer( iPhone ) krijg ik een sms als limiet bijna bereikt is en over mijn bundel dreig te gaan. Nu wil ik dat graag op alle 4 de toestellen hebben. ook iPhone. Alle op Vodafoon. Ik krijg het niet gevonden waar en hoe ik dat kan instellen.
hopelijk kan iemand mij hier bij helpen.
Alvast bedankt.

Gr.Marco
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi redtband
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik ga er van uit dat jullie een Red Together abonnement hebben.
Dan heb ik onderstaande informatie gevonden:

Hoe weet ik dat ik mijn limiet heb bereikt?
Zodra er 80% van de gezamenlijke Datapot is verbruikt krijgt de Beheerder hier een notificatie van.
Zodra er 100% van de gezamenlijke Datapot is verbruikt krijgen de Beheerder en alle Groepsleden een notificatie. Alleen de Beheerder kan dan een Data Blox aansluiten.

Wat kan ik doen als de gezamenlijke databundel op is?
Wanneer de gezamenlijke databundel verbruikt is, kun je als beheerder de Blox Together data toevoegen aan de Databundel. Als het datategoed voor 80% en 100% is verbruikt wordt een melding per SMS verstuurd. Je hebt de keuze uit:
· 5GB - €25
· 10GB - €40
· 20GB - €60

Red Together Extra abonnementen kunnen géén gezamenlijke Data Blox afsluiten. Zij kunnen wel de individuele Blox afsluiten. NB: De kosten hiervan zijn voor de contracthouder.

Kan ik alle Data Blox delen met mijn Red Together groep?
Je kunt alleen de Blox Together data (5, 10 of 20GB) delen met de andere groepsleden. De overige Blox zijn alleen voor individueel gebruik en tellen niet mee in de gezamenlijke databundel.

Welke bundel wordt als eerste verbruikt als de Together Extra aansluiting een extra data Blox aansluit?
De individuele bundels worden altijd als eerste verbruikt, als deze op is wordt pas de algemene databundel gebruikt.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi redtband
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik ga er van uit dat jullie een Red Together abonnement hebben.
Dan heb ik onderstaande informatie gevonden:

Hoe weet ik dat ik mijn limiet heb bereikt?
Zodra er 80% van de gezamenlijke Datapot is verbruikt krijgt de Beheerder hier een notificatie van.
Zodra er 100% van de gezamenlijke Datapot is verbruikt krijgen de Beheerder en alle Groepsleden een notificatie. Alleen de Beheerder kan dan een Data Blox aansluiten.

Wat kan ik doen als de gezamenlijke databundel op is?
Wanneer de gezamenlijke databundel verbruikt is, kun je als beheerder de Blox Together data toevoegen aan de Databundel. Als het datategoed voor 80% en 100% is verbruikt wordt een melding per SMS verstuurd. Je hebt de keuze uit:
· 5GB - €25
· 10GB - €40
· 20GB - €60

Red Together Extra abonnementen kunnen géén gezamenlijke Data Blox afsluiten. Zij kunnen wel de individuele Blox afsluiten. NB: De kosten hiervan zijn voor de contracthouder.

Kan ik alle Data Blox delen met mijn Red Together groep?
Je kunt alleen de Blox Together data (5, 10 of 20GB) delen met de andere groepsleden. De overige Blox zijn alleen voor individueel gebruik en tellen niet mee in de gezamenlijke databundel.

Welke bundel wordt als eerste verbruikt als de Together Extra aansluiting een extra data Blox aansluit?
De individuele bundels worden altijd als eerste verbruikt, als deze op is wordt pas de algemene databundel gebruikt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@redtband, is het nog gelukt met het antwoord van Energieboy?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic