Anonymoussje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sms ontvangen, Vodafone & Ziggo extra's stoppen.

Ik kreeg zojuist een smsje, dat ik eerder Vodafone en Ziggo combineerde en daardoor allerlei extra's kreeg en dat dus nu stopt. Maar ik heb nu nog steeds Ziggo, ondanks dat ik op een ander adres woon! Het staat zelfs in mijn huurcontract. Ik wil die best opsturen, absoluut geen probleem, maar ik heb gewoon Ziggo, dus ik zou graag weer dat jullie alles omzetten naar wat ik had, oftewel het Pakket van Ziggo en Vodafone. Ik huur bij Camelot Europe, en jullie zouden dan denk ik moeten kijken op Slotermeerlaan 1 (Grote flat met studio's, dus aparte adressen). Dat gezegd hebbend, zou ik graag willen dat jullie dit gaan onderzoeken, want ik betaal per maand gewoon geld nu aan Ziggo.
Bij voorbaat dank!
Gr.

moderator edit: topic verplaatst naar board: Benefits
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi

Ik zie dat nog niemand heeft gereageerd op je bericht.
Ik kan me voorstellen dat je gebruik wilt maken van de actie tussen Vodafone en Ziggo.

Wegens privacyredenen kunnen wij helaas niet in de systemen. Ik wil je dan ook vragen om ons een berichtje te sturen via Twitter of Facebook

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi

Ik zie dat nog niemand heeft gereageerd op je bericht.
Ik kan me voorstellen dat je gebruik wilt maken van de actie tussen Vodafone en Ziggo.

Wegens privacyredenen kunnen wij helaas niet in de systemen. Ik wil je dan ook vragen om ons een berichtje te sturen via Twitter of Facebook
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic