Iddo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sms in Israel over Staat Palestina

Ik reis door Israël en ik krijg een bericht van Vodafone dat ik in de staat Palestina kom! Maar er is toch helemaal geen Palestijnse staat? Het is Jordanië, of Syrië of Libanon maar toch niet Palestina ? Wie heeft voor mij de oplossing ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
We zijn uiteraard niet politiek gekleurd, ook hebben we hier geen commerciële belangen bij. Op het Forum is geen plek voor dit soort valse beschuldigingen, ik zal het topic bij deze dus sluiten.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Iddo, ik heb zelf geen kennis over dit soort gebieden, ben er ook nog nooit geweest. Maar volgens Wikipedia is Palestina of Staat Palestina wel een land. Zie https://nl.wikipedia.org/wiki/Palestina_(staat). Ik kan er verder niet veel informatie over vinden.
Iddo
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En Vodafone is een puur westers , verenigd koninkrijk, bedrijf. Dus ik begrijp het niet! De staat Israël is in 1948 erkend maar door een aantal Arabische landen, waaronder Iran geloof ik niet! Maar goed het ging mij over het feit dat Vodafone hier op een of andere manier politiek gekleurd is. Zal wel commerciële belangen hebben...
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
We zijn uiteraard niet politiek gekleurd, ook hebben we hier geen commerciële belangen bij. Op het Forum is geen plek voor dit soort valse beschuldigingen, ik zal het topic bij deze dus sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic bij deze gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic