Rickertje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sms bij gemiste oproep waarbij de voicemail NIET is ingesproken

Sms bij gemiste oproep waarbij de voicemail NIET is ingesproken
Is hier inmiddels een oplossing voor?
Ik heb een zakelijk abonnement.
Lijkt me redelijk basic functionaliteit om je klanten te behouden en nieuwe klanten binnen te halen ...

Zie ook:

https://forum.vodafone.nl/topic/show?tid=292647&fid=48
https://forum.vodafone.nl/archief-2018-48/sms-bij-gemiste-oproep-aanzetten-282232
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Als je zelf in gesprek bent, dan zie je het inderdaad niet terug. Deze optie was ik vergeten 🙂
Ik zal intern aankaarten dat hier vraag naar is Rickertje

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11993Posts
  • 3504Oplossingen
  • 3129Likes
Hoi Rickertje
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Goede vraag eigenlijk. Heb daar zelf geen antwoord op, misschien wel een moderator. Heb nog even geduld want de moderatoren komen een aantal keren per week hier langs en kijken alle topics en geven antwoord waar mogelijk. Dit is echt een vraag voor hun 🙂

Anders zou je een terugbel actie kunnen doen via de zakelijke website van Vodafone:
https://www.vodafone.nl/zakelijk/ (in het midden kan je dat opgeven)
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Rickertje

Gemiste oproep service ondersteunen wij helaas niet meer.
Daarnaast kun je in je telefoon zien of er iemand gebeld heeft.
Rickertje
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Steven,

Bedankt voor de reactie. Ik kan - in tegenstelling tot wat jij zegt - niet in mijn telefoon zien of iemand gebeld heeft als ik zelf in gesprek ben en de beller de voicemail niet inspreekt. Voor een zakelijk abonnement is dit een must have. Ik vind het eigenlijk niet te verkopen dat deze functionaliteoi ontbreekt en ik zou je willen vragen om dit op een ander nivo in de Vodafone organisatie aan te kaarten. Want dit mag zeker voor een zakelijke klant niet ontbreken.

Gr. Rick
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Als je zelf in gesprek bent, dan zie je het inderdaad niet terug. Deze optie was ik vergeten 🙂
Ik zal intern aankaarten dat hier vraag naar is Rickertje
Rickertje
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ok dank je wel voor de moeite
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Graag gedaan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic