Langeloper

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sms Probleem 5800?

Zijn er meer mensen die problemen hebben met het versturen of ontvangen van smsjes met een Nokia 5800? (fw51.0.006) Regelmatig komt het voor dat in het logboek al staat dat een sms is binnengekomen maar dat hij nog niet als nieuwe sms in de inbox staat. Soms zie je hem dan een korte tijd later < 1 uur maar ook 12 of 24 uur later gebeurd. Ook verstuurde smsjes komen soms pas uren later aan en soms ook de volgende dag. Is dit bij meer mensen bekend, eventueel ook andere modellen/merken dan Nokia (mogelijk een storing binnen het Vodafone netwerk???) of is dit een "unieke feature" voor de nieuwe firmware van de Nokia 5800? Bij Nokia nog niet veel wijzer geworden helaas.
2 Reacties 2
tho0omas

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Precies ditzelfde heb ik met de Nokia N8
Ik kan helemaal geen smsjes meer ontvangen. Ik kan ze nog wel versturen , bellen en gebeld worden.

Heb je het al verholpen? Dan weet ik ook hoe ik het kan verhelpen
NokiaN8user

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook dit probleem gehad met de N8 in ieder geval, ik weet niet of het ook geldt voor de 5800. Ik was zelf met dit probleem naar The Phonehouse bij mij in de buurt, daar hebben we mijn simkaart in een ander toestel gedaan om te testen of de smsjes hier wel zouden doorkomen. Dit was dus het geval, toen we de simkaart terug hadden gestopt deed hij het weer.
Dit probleem is op de een of andere manier gerelateerd aan de software updates, want het is me al twee keer over komen.
The Phonehouse heeft me dan ook geadviseerd om naar een reparatiebedrijf te gaan (heet in mijn regio Dynafix) aangezien mijn toestel de eerste oplage was. Hier zitten nog wat bugs in die ze hopelijk kunnen herstellen.

Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen, als mijn probleem de wereld uit is en alles doet het weer zoals het moet dan laat ik jullie dit wel weten.

Gr Henri
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic