Floor20

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sms 75% tegoed verbruikt

Op 23 april kreeg ik een waarschuwings sms dat ik 75% van mijn belbundel had verbruikt.
Dit was de eerste keer voor mij, door omstandigheden deze maand idd veel gebeld/smst.
Nu kreeg ik de rekening en bleek dat mijn bundel op 11 april al helemaal op was.
Wat heb ik dan aan die sms? Nu had ik dus een erg hoog verbruik buiten mijn bundel.
Ik snap dat ik dit zelf had kunnen nakijken, maar als er een sms-service is ga ik er toch vanuit dat die ook goed werkt.
Op deze manier heeft hij natuurlijk weinig/geen nut en is het juist een hele slechte service vanuit vodafone omdat je er vanuit gaat dat je die sms krijgt als je bijna door je bundel bent... Beetje jammer...
 
Groeten Floor
 
 
8 Reacties 8
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi Floor20, welkom op het forum! Ging de sms die je kreeg over je beltegoed, of over je internetbundel? Als het echt over het bellen ging en je bundel was al zo lang op, dan kijken we het graag even voor je na. Neem daarvoor contact op met de Vodafone klantenservice.
Floor20
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Sido,
 
De sms ging over mijn beltegoed. Ik zal contact opnemen met de klantenservice!
 
Groeten Floor
Floor20
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas van de klantenservice nog geen reactie...
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoe had je dit gedaan dan? Je kunt ook bellen met 1201?
Floor20
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Via mail. (hier op de site onder het kopje klantenservice) Kreeg meteen daarna een bevestigingsmail waarin stond dat ik binnen 2 werkdagen bericht zou krijgen.
Lijkt me dan toch niet nodig dat ik er dan nog eens achteraan moet bellen...
 
Groeten Floor
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Heb je inmiddels een reactie gekregen? Ivm drukte kan het namelijk wat langer dan de 2 dagen duren voor je antwoord hebt. Mocht je sneller antwoord willen dan raad ik je aan om toch telefonisch contact op te nemen of anders via de Social media kanalen.
Floor20
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op 7 juni reactie gehad van vodafone.
Inderdaad op 11 april al mijn tegoeden al verbruikt, hiervan geen automatisch bericht gekregen, excuses voor het ongemak....
Kan je ook weinig mee dus...
 
Helaas bij mijn man nu hetzelde geval. Ook door de omstandigheden meer gebeld/smst dan normaal. En ook hij kreeg van vodafone ook niet de beloofde melding dat hij over zijn tegoeden heen was... Dus ook van hem nu een hoge rekening.
 
Ontzettende slechte service dus! Dus wees gewaarschuwd, houd echt zelf je tegoeden in de gaten, want de beloofde sms-waarschuwingen van Vodafone komen niet (altijd)!
 
 
 
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Floor, ik kan me voorstellen dat je daar ontevreden over bent en het klopt ook eigenlijk gewoon niet. Als bij je abonnement ook voor de belbundel een waarschuwings-sms wordt verzonden dan moet die gewoon op tijd komen.

Zou je me ander misschien een privébericht met je klantgegevens willen sturen? Als er technisch iets mis is waardoor bij jullie abonnementen de waarschuwing te laat komt moet daar iets aan gedaan worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic